معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۸۴۸ واحد تولیدی طیور در استان گفت: مرغداران و تولید کنندگان صنعت طیور نگران جوجه ریزی و تولید مازاد نباشند.

پرویز بستانچی با اشاره به آغاز خرید تضمینی مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان گفت: همزمان با ۱۲خرداد ماه، قیمت گوشت مرغ گرم در سطح بازار استان به کمتر از قیمت مصوب و به مبلغ ۴۱ تا ۴۲ هزار تومان در بازار عرضه شد.  

او می گوید: امروز پنجشنبه بیش از ۳۲۱ تن گوشت مرغ گرم به تعداد ۱۸۷ هزار و ۶۲۲ قطعه در بازار استان توزیع شد و مرغ به وفور در سطح مراکز توزیع و با قیمت کمتر از مبلغ مصوب موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی بر اساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در قالب دامدار کارت تا سقف ۲ میلیارد ریال با نرخ سود ۱۰ درصد برای واحد‌های کوچک دامداری روستایی و تسهیلات بالای ۲ میلیارد ریال با نرخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد برای واحد‌های متوسط و واحد‌های صنعتی بزرگ در شعب بانک کشاورزی استان آغاز شده است.

او گفت: تمامی مدیریت‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی آماده معرفی دامداران و مرغداران به بانک کشاورزی برای دریافت کارت اعتباری نهاده دام و طیور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.