مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۷۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحد‌های مرغداری این استان در قالب تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شد.

احد ایزدیار در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: ۲۳ شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان در ایام هفته در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در زمینه پرداخت تسهیلات هستند.

او می گوید: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، حمایت گسترده و بیش از پیش از مرغداران و دامداران در چرخه تولید انجام می‌گیرد.

ایزدیار گفت: دامداران و صاحبان واحد‌های طیور برای دریافت بدون محدودیت تسهیلات سرمایه در گردش به شعب بانک کشاورزی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات پیش رو برای اخذ تسهیلات بانکی، از دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای صدور استعلام جهت پرداخت تسهیلات درخواست کرد تا پاسخ دهی به استعلامات بانکی را در حداقل زمان ممکن و طی ۲۴ ساعت انجام دهند تا روند پرداخت تسهیلات تسریع یابد.

او گفت: در این راستا بانک کشاورزی با تمام توان درصدد تسهیل موانع برای برخورداری بیشتر متقاضیان از تسهیلات سرمایه در گردش  و حمایت از تولید و تامین امنیت غذایی در استان است.

ایزدیار گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد در اختیار دامداران و مرغداران معرفی شده از جانب جهادکشاورزی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.