عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تامین زیرساخت‌ها زمینه افزایش سهمیه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری تا سقف ۲ هزار نفر وجود دارد.

آقای راستینه در نشست کمیته استانی هیات امنای‌ دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تامین زیرساخت‌های لازم، مسئولان ملی دانشگاه فرهنگیان وعده افزایش دانشجومعلمان این دانشگاه در استان تا ۲ هزار نفر را داده‌اند.

 نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با تأخیر زیادی انجام می‌شود که این نشست باید برای رسیدن سریع‌تر به اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه با فاصله‌های زمانی کوتاه‌تر برگزار شود.

نشست‌های هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، مهم‌ترین رکن سیاست‌گذاری این نهاد علمی در چهارمحال و بختیاری است.

در دانشگاه فرهنگیان، معلمانی با روحیه جهادی و برای خدمت در مناطق محروم تربیت و از اعزام آنان به مراکز استان‌ها و نقاط برخوردار جلوگیری شود.

برنامه‌های اثرگذار برای تکریم معلمان فرهیخته تهیه و در رسانه‌های گروهی منتشر شود.

اجرای طرح اصلاحات اقتصادی جدید دولت سیزدهم اقدامی شجاعانه بود و معلمان خود را مؤثر در رکن اصلی این هدف‌گذاری بدانند.


بیشتر بخوانید


دانشگاه فرهنگیان در گزینش نیروهای جدید و با انگیزه دقت لازم را داشته باشد تا از ورود افراد غیردلسوز جلوگیری شود.

 براساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باید علم نافع و راه و سیره شهدای بزرگ جمهوری اسلامی همچون شهیدان چمران، علی‌محمدی، احمدی‌روشن و شهریاری، حججی، آوینی و مانند این‌ها در دانشگاه‌ها و به‌ویژه دانشگاه فرهنگیان تبیین شود.

 نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان باید تامین شود و در این راستا اداره‌کل آموزش و پرورش استان باید همکاری و تعامل کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.