مراسم اختتامیه جشنواره فیلم های موبایلی شصت ثانیه در نصف جهان با هدف ثبت تجربه های گردشگری در اصفهان برگزار شد.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان گفت: فراخوان جشنواره فیلم‌های موبایلی شصت ثانیه از ۲۸ اسفند سال گذشته اعلام شد که علاقمندان تا ۲۰ فروردین مهلت داشتند آثار خود را در قالب فیلم‌های موبایلی ۳۰ تا ۶۰ ثانیه را با موضوع سبک زندگی مردم اصفهان، آثار و ابنیه تاریخی و اماکن مقدس مذهبی، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و رویداد‌های فرهنگی و هنری و... در ایام نوروز به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

فاطمه شفیعی می‌گوید: ۱۰۰ فیلم موبایلی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که در بررسی اولیه ۷۰ فیلم به مرحله داوری راه پیدا کرد.

به گفته او معیار‌های انتخاب فیلم‌های برگزیده در هیات داوران خلاقیت، رعایت اصول و قوانین جشنواره و نگاه ویژه به رویداد‌های و موضوعات مطروحه بوده که هیات داوران جشنواره رضا امینی، مسیح نکویی و میلاد حسین زاده پس از داوری در دو مرحله محمد رضا وندایی، فاضل اسکندانی و فاطمه میرزایی را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی نمودند.

همچنین هیات داوران پارسا حاجی حیدری، موسی لطفی و زهرا دهقانی را نیز در بخش ویژه شایسته تقدیر معرفی نمودند.

در مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران و فیلمسازان برگزار شد به برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر و تندیس ویژه و هدایایی اهدا شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی فرهنگسرای رسانه می‌توانند با شماره تلفن ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس گرفته و یا به آدرس اینستگرام isfahan_media@ مراجعه فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.