مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از افتتاح شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد.

نادر طیبی در دیدار با ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس که با هدف بررسی و ارزیابی افتتاح شعبه بانک ملی در این منطقه برگزار شد، گفت: حضور حدود ۱۰۰ واحد تولیدی فعال و بیش از ۱۳۰ واحد در حال ساخت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بیانگر نقش مهم این منطقه در توسعه اقتصاد استان است.

او به استقرار شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اشاره و گفت: قطعا راه اندازی و و فعالیت شعبه بانک ملی در این منطقه باعث تسهیل در امور صنعتگران و سرمایه گذاران خواهد شد و این در حالیست که ایجاد این مهم سبب تسریع در امور و رفت و آمد صنعتگران می‌شود.

طیبی به ظرفیت‌های بالقوه بانک ملی ایران اشاره و گفت: با تسریع افتتاح شعبه در آن منطقه شاهد رونق اقتصادی و تولید ثروت در چرخه مالی و پولی کشور باشیم.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس هم گفت: ارائه خدمات بانکداری شرکتی به واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز وارد مرحله عملیاتی شد.

کریم ریگی زادگان ضمن اعلام آمادگی بانک‌ملی ایران جهت ارائه خدمات بانکی به مجموعه واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: رویکرد بانک ملی ایران خدمات موثر بانکی تحت عنوان بانکداری شرکتی جهت کمک به رونق تولید و طرح‌های اشتغال زا در تمامی نقاط کشور است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان اولویت واحد‌های تولیدی در حوزه بانکداری را خدماتی از قبیل صدوراعتبار اسنادی داخلی و خارجی، صدور انواع ضمانت نامه‌های بانکی، دریافت خدمات ارزی علی الخصوص افتتاح حساب‌های ارزی به منظور تسهیل امور صادراتی و دریافت خدمات بانکداری بر بستر ابزار‌های الکترونیکی دانست.

او گفت: امروز شاهد شکوفایی بانک‌ملی ایران در ارائه خدمات ارزنده بانکداری دیجیتال و سامانه‌های الکترونیکی مطابق استاندارد‌های علوم بانکی جهت شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی هستیم که در قالب بسته بانکداری جامع طراحی و باز تعریف شده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس تسریع در دریافت خدمات بانکی را یکی از دغدغه‌های مهم واحد‌های تولیدی عنوان کرده و گفت: تمام تلاش مدیران عالی بانک ملی ایران جلب رضایت فعالان اقتصادی برای فعالیت بدون دغدغه در توسعه فرایند تولید در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار