مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور تسریع در حمل و نقل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

فریبرز کرمی گفت : بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور تسریع در حمل و نقل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هم زمان با روند افزایش ورود کالا‌های اساسی و پهلوگیری کشتی‌ها در بنادر، از بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل کالا به منظور تسریع در حمل کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم برای توزیع در بازار‌های مصرفی کشور و نهاده‌های دامی به استان خبر داد.

با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اهمیت تسریع در تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور، برنامه ریزی منسجم و گستردگی، برای تقویت فعالیت‌ها و بسیج تمامی امکانات، نیروی انسانی در جهت تخلیه کالا‌ها از کشتی‌ها موجود در بنادر جنوبی کشور انجام شود است.

کمیته ویژه حمل و نقل کالا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است که وظیفه رصد و پیگیری لحظه‌ای از میزان سهمیه کالا، تعداد ناوگان اعزامی و ارسال گزارشات و اقدامات صورت گرفته به ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را بصورت مستمر انجام می‌دهد.

با انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالا، سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط، جهت ایجاد هماهنگی و تعامل‌های بیشتر جلساتی برنامه ریزی و برگزار شد است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.