بررسی مشکلات توسعه خراسان جنوبی با حضور نائب رئیس مجلس

موانع و مشکلات توسعه خراسان جنوبی در سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به استان بررسی می‌شود.

نیکزاد در بدو ورود به  خراسان جنوبی گفت: این سفر به دعو ت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

او گفت: به جهت اهمیت موضوع، تعدادی از مدیران حوزه‌های وزارتی و سازمانی نیز در این سفر حضور دارند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل پهناوری و وسعت خراسان جنوبی، در این سفر، مناطق غربی استان بازدید می‌شوند و ۲۰ روز بعد هم برای رصد شرایط در دیگر نقاط، دوباره به خراسان جنوبی سفر خواهیم کرد.

نیکزاد با تأکید بر این که قصد دخالت در امورات اجرایی را نداریم، گفت: استان استاندار دارد و شهرستان‌ها هم فرماندار که وظیفه اجرای امورات را دارند.

او گفت: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات و بودجه‌ها در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها متمرکز است و در بازدید میدانی با حضور تعدادی از دستگاه‌ها به نمایندگی از وزارتخانه‌ها، مشکلات و موانع توسعه برخی مناطق خراسان جنوبی بررسی خواهد شد و صورت جلسه‌ای هم در همین خصوص تنظیم می‌شود.


بیشتر بخوانید


نیکزاد گفت: یک ماه بعد با حضور مسئولان مربوطه در هیئت رئیسه مجلس جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا نتایج این بازدید‌ها بررسی شوند و امیدواریم بتوانیم گرهی از گره‌های مردم استان باز کنیم.

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل، مدیرکل اصلاح نژاد معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و معاون سازمان امور عشایری نیز در این سفر یک روزه دکتر نیکزاد را همراهی می‌کنند.

دیدار با استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، بازدید از سایت ۵۰ هکتاری پروژه مسکن ملی بشرویه، محور طبس- یزد، ورودی دیهوک، محل اجرای طرح مسکن ملی طبس، روستای حاجی آباد بشرویه و ... از برنامه‌های دکتر نیکزاده و هیئت همراه در استان خراسان جنوبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.