نماینده مردم  شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: طلاب در زمینه جهاد تبیین از همه اقشار جلوتر هستند.

خسروی در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه تخصصی امیر المومنین (ع) بیرجند گفت: دشمن لحظه به لحظه در حال پیشروی است و از کم کاری‌ها نگران هستیم و باید بیش از گذشته در زمینه جهاد تبیین کار شود.

او گفت: طلاب در زمینه جهاد تبیین از همه اقشار جلوتر هستند و در زمینه پرداختن به جهاد تبیین به سراغ منابع مفید بروید و به معرفی آنان بپردازید و بدانید قطعا جواب خواهد داد.

خسروی با اشاره به لزوم حضور در خط مقدم جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین به خاطر وسعت و پیام‌های فضای مجازی بسیار سخت شده است و امروز این موضوع در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خانواده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

نماینده مردم  شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در جشنواره فیلم کن دیدید که چه قدر راحت به مقدسات و امام رضا (ع) توهین کردند و اگر سه ماه پیش برخورد‌های لازم صورت می‌گرفت اکنون این اتفاقات رخ نمی‌داد.

او در خصوص مشکلات شهرستان بیرجند گفت: از دولت درخواست داریم تا بحث راه آهن و جاده بیرجند به قاین و بیمارستان خوسف را به صورت جدی پیگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.