نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مبلمان شهری و ورودی دهدشت مناسب نیست.

حجت‌الاسلام محمد موحد گفت: ورودی‌ها و مبلمان شهری دهدشت نامناسب بوده و باید مدیران متولی با جدیت ورود کرده و پروژه‌های راکد را فعال و شهر را از این روح مرده سروسامان دهد.

او با اشاره به اینکه همه مسئولیت‌ها متوجه ما مسئولان است، می گوید: این صندلی‌ها امانتی است که به همه ما سپرده شده و مهم این است که بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.

به گفته نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیران مسئول جذب اعتبارات اند و مسئولین موظف هستند پروژه‌ها را پیگیری کنند و تا دنبال اعتبار نروند کار پیش نمی‌رود و این در حالی است که به عنوان یک ناظر و گاهی فراتر همگام با مجری گام برداشتم.

موحد با بیان اینکه برای حوزه‌های راهداری قول‌هایی گرفته شده است، می گوید: من باید برای گرفتن بودجه در وزارت دادم را بزنم ولی اگر قرار بر این باشد که به جای مجری هم پیگیر باشم به هیچ کاری نمی‌رسم.

او پروژه رو گذر و زیر گذر دهدشت را پروژه حیاتی شهرستان خواند و گفت: باید هر چه زودتر این پروژه را تعیین تکلیف و معارضات آن را حل و فاز اجرایی آن انجام شود.

موحد در پایان با تاکید بر تلاش بیشتر مدیران می گوید: معتقدم هر کجایی که مسئولیتی پذیرفتیم از قِبَل مردم بوده که در راستای آن مسئولیت باید ایفای نقش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.