معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده در استان به جای زیر ساخت های شهری صرف پرداخت حقوق می‌شود.

کیامرث حاجی‌ زاده گفت: اعتبارات عمرانی شهرداری‌ها در سال ۹۹، ۵۷ میلیارد تومان بود که ۱۷ میلیارد تخصیص پیدا کرد، اما پارسال، اعتبارات به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تاکنون ۱۰۰ درصد تخصیص داده شده است.

او می گوید: اعتبارات ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیت اختصاص داده می‌شود و قانون مشخص کرده که ۱۰۰ درصد این اعتبارات باید برای زیرساخت و مبلمان شهری اختصاص داده شود، اما متأسفانه در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ درصد این اعتبار صرف پرداخت حقوق می‌شود.

به گفته حاجی زاده، در سال ۹۹ اعتبارات ارزش افزوده کهگیلویه و بویراحمد که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص داده شد، ۹۵ میلیارد تومان بود این در حالی است که پارسال این رقم به ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت و همه این پول صرف حقوق شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان هیچ کار زیرساختی از این محل در استان صورت نگرفت، گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به شهرداری‌های استان اختصاص یافت که ۶۰ میلیارد برای دو طرح پل سوم و ساماندهی بشار اختصاص یافت.

او گفت: آب و فاضلاب ، شهرداری های یاسوج، سی سخت و دهدشت نیز از هر محلی که می‌توانند حتی جابه‌جایی اعتبارات عمرانی، مطالبات آبداران و کارگران را پرداخت کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.