کشف ۷۸ تن شکر و آرد احتکاری در صحنه، کشف ۲۰ تن کاه قاچاق در گیلانغرب و کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در کنگاور عناوین مهمترین خبر‌های پلیسی استان است.

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۸ تن شکر و آرد احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش ۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

جاویدان گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی "صحنه" از وجود ۲ انبار محل احتکار کالای اساسی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار‌های محل احتکار کالا در روستا‌های "حمام دره" و "محمودآباد" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در این بازرسی‌ها ۵۶ تن شکر و ۲۲ تن آرد احتکاری که ارزش آن‌ها طبق نظر کارشناسان به ۱۴ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 ۲ نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند مبارزه با پدیده احتکار یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه است.

کشف ۲۰ تن کاه قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف ۲۰ تن کاه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

منصور محمدی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی گیلانغرب مبنی بر حمل کاه قاچاق توسط تعدادی خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی ۴ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیون در محور حیدریه - گواور شده و آن‌ها را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۰ تن کاه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و در این راستا پنج نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به حمل ماینر‌های غیرمجاز می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور در این راستا موفق به شناسایی و توقیف خودرو مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق به همراه ۲۰ دستگاه پاور کشف شد، ارزش آن ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.