فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیون و ۳۰۳ هزار نخ سیگار و هزار و ۱۷۵ بسته توتون قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از دپوی تعداد قابل توجهی سیگار و توتون قاچاق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از تعامل اطلاعاتی با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه موفق به شناسایی منزل محل نگهداری مواد دخانی قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۲۶۰ نخ سیگار و هزار و ۱۷۵ بسته توتون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف پنج قبضه سلاح غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از کشف پنج قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کیومرث شهبازی گفت: پس از اطلاع مأموران انتظامی دالاهو از فعالیت یک نفر در کار قاچاق سلاح و مهمات رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچی مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و بازرسی‌های لازم را نیز به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته پنج قبضه سلاح، ۲۳۳ عدد فشنگ و یک عدد سینه خشاب غیرمجاز کشف شد.

قاچاقچی دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: پس از اطلاع مأموران مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به حمل ماینر‌های غیرمجاز می‌کند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور در این راستا موفق به شناسایی و توقیف خودرو مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق به همراه ۲۰ دستگاه پاور کشف شد ارزش آن ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

بیش از یک میلیارد ریال مواد شوینده احتکاری در هرسین کشف شد

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۸ هزار و ۴۸۰ عدد انواع مواد شوینده احتکاری در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علی عزیزیان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی هرسین از وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پس از کشف انبار محل احتکار و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در این بازرسی ۸ هزار و ۴۸۰ عدد انواع مواد شوینده شامل پودر رخت شویی، مایع ظرفشویی و سفید کننده احتکاری به ارزش یک میلیارد وچهارصد میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.