گرامیداشت دهه کرامت در شبکه جهان بین

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دهه کرامت را با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع، ارج می‌نهد.

آقای دکتر افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: معاونت سیما در دهه کرامت با پخش برنامه‌های «شب‌های بام ایران»، «زیر یک سقف» و «روز نو» به طور ویژه، به جشن و شادی در دهه سراسر رحمت و برکت کرامت می‌پردازد.

«روز نو» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری، اجرای مینا حیدری و عقیل عباسی در تاریخ‌های ۱۱، ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ خرداد از ساعت ۸ تا ۹ تقدیم بینندگان می‌شود.

در روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه به طور ویژه، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران گرامی داشته می‌شود و با دعوت از یکی از دختران حافظ کل قرآن در استان، مقام و منزلت والای دختر را ارج می‌نهد.


بیشتر بخوانید


دعوت از خادمان افتخاری استانی، موسیقی و تصاویر شاد، دعوت از خادمان باب الحوائج در برنامه، حدیث، آشپزی و پخت انواع شیرینی از بخش‌های گوناگون این برنامه تلویزیونی است.

برنامه «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، کارگردانی آرمان کریمی، اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری در تاریخ‌های ۱۲، ۱۷، ۱۹ به این دهه مبارک خواهد پرداخت.

دعوت از دختران موفق و نخبگان استانی، موسیقی و تصویر، گپ و گفت کارشناسی، آشپزی و پخت کیک، گفتار متن با صدای مصطفی راد و مریم خلجی از بخش‌های این برنامه است.

مولودی خوانی، شعرخوانی، صحبت‌های کارشناسی، ارتباط با مشهد مقدس و قم، خوانندگان استانی، موسیقی و تصویر، میان برنامه‌های شاد، گزارش‌های ارسالی مردم و نجوا با امام رئوف در فضای مجازی برنامه، از قسمت‌های متنوع برنامه «شب‌های بام ایران» است که در دهه کرامت به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشاد صالحی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی روی آنتن می‌رود.

همچنین یک مستند از حضور خادمین ثامن الحجج (ع) در استان، به طور ویژه تولید و پخش خواهد شد.

معاونت صدا با دو ویژه برنامه «جشن میلاد»، ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را جشن می‌گیرد.

این دو برنامه به تهیه کنندگی رحمان داودیان، گویندگی سمیه علایی و گزارشگری مرضیه نادری، در روز میلاد امام هشتم (ع) و حضرت معصومه (س)، از رادیو جهان بین تقدیم محبان اهل بیت (ع) می‌شود.

گفتار موضوعی، گزارش‌های شاد مردمی، گپ و گفت کارشناسی، موسیقی و ترانه، مداحی و مولودی خوانی، بسته‌های صوتی، برقراری ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و قم، پیامک و تلفن، از بخش‌های متنوع این برنامه است که ساعت ۹ تا ۱۰ روی آنتن می‌رود.

دهه کرامت در برنامه‌های روتین این معاونت هم با پخش موسیقی و ترانه، گفتار موضوعی و بسته‌های صوتی گرامی داشته می‌شود.

تهیه گزارش‌های تولیدی همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و پخش در بخش‌های محلی رادیویی و تلویزیونی، برقراری ارتباط با صحن مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین صحن مقدس حضرت امام رضا (ع) در بخش‌های خبری ۱۶ رادیو و ۲۰ سیما در روز ولادت، پوشش و انعکاس رویداد‌های شهرستان‌های ۱۰ گانه و حال و هوای مردم استان و تدارک جشن‌های دهه کرامت و پخت و توزیع نذری، بارگذاری اخبار مکتوب در سایت خبرگزاری صدا و سیما و انتشار محتوای تولیدی با محوریت گرامیداشت دهه کرامت در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها از اقدامات وسیع معاونت خبر در گرامیداشت دهه مبارک کرامت است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ۳ ویدئوکست، ۶ پوستر، ۳ کلیپ، ۲ پادکست، ۵ موشن گرافیک و ۱ مستند پژوهشی، جمعاً به مدت ۲۰ دقیقه، بارگذاری ۴۶ پست محتوای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام و سروش)، بارگذاری ۵۲ محتوای مجازی و اطلاع رسانی در سایت مرکز، همچنین انتشار ۶ قطعه فیلم کوتاه به مدت ۱۴ دقیقه در آپارات، این دهه فرخنده را گرامی می‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار