صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برنامه‌های متنوعی تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری آقای هاشمی نسب معاون سیمای جهان بین گفت: به مناسبت سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های «شب‌های بام ایران»، «زیر یک سقف» و «ویژه سپاه» به این مناسبت تاریخی، می‌پردازند.

شب‌های بام ایران به تهیه کنندگی فرشاد صالحی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی فردا شب از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۰۰ با بخش‌های گفت و گوی کارشناسی، برقراری ارتباط با مرکز آبادان، سرود، موسیقی و تصاویر شاد و مناسب روز پیروزی و مقاومت، تقدیم بینندگان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برنامه «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی و با اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری، با حضور میهمان ویژه، سرود، نماهنگ و کلیپ از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰ صبح، این روز فرخنده را گرامی می‌دارد.

آقای هاشمی نسب همچنین از پخش «ویژه برنامه سپاه» به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر در روز جمعه ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به تهیه کنندگی حسن کیانی و اجرای ابوالفضل هادیپور خبر داد.

آقای جعفری معاون صدای شبکه جهان بین گفت: برنامه «پلاک ۸» به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی سوم خرداد به صورت زنده با گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری فریده نادری از رادیو جهان بین پخش می‌شود و شامل بخش های: گپ و گفت کارشناسی، دو بسته گزارشی پیرامون اهمیت این روز در تاریخ ایران، دو بسته صوتی، برقراری ارتباط تلفنی با مرکز خوزستان و اطلاع از برنامه‌های ویژه روز مقاومت؛ ایثار و پیروزی، موسیقی و ترانه‌های شاد، معرفی کتاب دفاع مقدس، پیامک و تلفن است که از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ صبح روی آنتن می‌رود.

خانم بهرامی معاون خبر این مرکز گفت: تهیه یک گزارش تولیدی با موضوع سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز مقاومت؛ ایثار و پیروزی و پخش از بخش‌های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش و انعکاس مراسم و برنامه‌های شهرستان‌های ده گانه در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، از اقدامات گسترده این معاونت است.

آقای سعیدی معاون فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: تولید ویدئو کست، پوستر، کلیپ، پادکست، فیلم کوتاه و موشن گرافیک، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، سوم خرداد را گرامی داشته و به جشن و سرور می‌پردازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار