بهروز حضرتی پور گفت: فرآیند انتخابی تیم ملی تورنمنت محور است و پس از محک زدن ملی پوشان در مسابقات مختلف، ترکیب نهایی تیم ملی مشخص می‌شود.

بهروز حضرتی‌پور، مربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تسلیت حادثه متروپل به مردم استان خوزستان و آبادان، گفت: بعد از مسابقات جام تختی، فرآیند انتخابی کشتی فرنگی تورنمنت محور است، نفرات شاخص مسابقات جام تختی که وارد اردو شده اند به تدریج در مسابقات مختلف، محک زده می‌شوند تا ترکیب نهایی دو تیمی که قرار است در مسابقات کشور‌های اسلامی و رقابت‌های جهانی صربستان شرکت کنند، مشخص شود.

تیم ملی کشتی فرنگی با ۱۲ کشتی گیر جهت حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف که طی روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی برگزار می‌شود شب گذشته (یکشنبه) راهی قزاقستان شد.

حضرتی‌پور درباره شرایط تورنمنت تورلیخانوف گفت: مسابقات قزاقستان تورنمنتی است که شرکت کنندگان نه با آمادگی کامل بلکه با یک آمادگی نسبی حضور پیدا می‌کنند، در این تورنمنت البته بحث رنکینگ مهم است و کشتی گیرانی که داری رنک و جایگاه خوبی هستند به دنبال حفظ آن و کشتی گیرانی که رنکینگ خوبی ندارند، در پی ارتقای رنک‌شان هستند تا برای سیدبندی مسابقات جهانی امتیاز خوبی داشته باشند.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار