۲ کشتی گیر عنواندار کشورمان به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان را از دست دادند.

با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان قرار بود جمعی از ملی پوشان عنواندار در رقابت‌های بین المللی قزاقستان شرکت کنند که محمد علی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان در رشته فرنگی و امیر حسین زارع نفر سوم المپیک و قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره مصدومیت محمدعلی گرایی و امیرحسین زارع، گفت: «به طور حتم دنیای قهرمانی مشکلات، سختی‌ها و مصدومیت‌های خاص خودش را دارد که کادر فنی و پزشکی تلاش به سزایی برای آماده‌سازی این ملی‌پوشان دارند. این ۲ کشتی گیر به تورنمنت قزاقستان نمی‌روند و زارع تمرینات خود را آغاز کرده است.»

رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور از کشتی آزاد و محمدرضا گرایی، میثم دلیخانی، محمدرضا مختاری، علیرضا نجاتی، پژمان پشتام، مهدی فلاح، رامین طاهری و علی شریفی نیز از رشته فرنگی در لیست اعزامی به تورنمنت قزاقستان قرار دارند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار