رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و حمید سوریان نایب رئیس این فدراسیون در جلسه ای چند ساعته درباره تقسیم کار و پیش برد اهداف با یکدیگر گفت و گو کردند. 

سوریان گفت: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار بین بنده و رئیس فدراسیون، به منظور پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشتی کشور در عرصه‌های داخلی و بین المللی بود.کشتی ایران در سال‌های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد و از لحاظ فنی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما متأسفانه خلاء حضور نماینده ایران در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود.

طی مذاکرات علیرضا دبیر و حمید سوریان قرار شد سوریان کنترل امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم‌های ملی کشتی در تمامی رده‌های سنی را در دست بگیرد تا دبیر فرصت بیشتریبرای اجرای برنامه‌های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون‌های ملی داشته باشد. 

سوریان گفت: هدف نهایی ما از این تصمیمات حضور یک نماینده از کشورمان در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی بود و به امید خدا رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار