دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از بستری ۲۲ مورد جدید در بخش‌های کرونایی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

دکتر سید جلیل موسوی گفت: در حال حاضر ۱۱۷ نفر در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲ مورد طی ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند.

دکتر موسوی می گوید: از بین ۲۲ بستری جدید در استان، ۸ مورد در ارومیه، ۶ مورد خوی، ۴ مورد میاندوآب، ۲ مورد شاهین دژ و چایپاره، پلدشت هرکدام یک مورد بستری جدید پذیرش کردند.

این متخصص بیماری‌های عفونی در ارومیه با اشاره به بستری کودکان کرونایی نیز گفت: طبق آخرین آمار ۲۶ کودک در بیمارستان مطهری ارومیه بستری هستند که از این تعداد ۲۰ مورد منفی و ۶ مورد مشکوک هستند.

دکتر موسوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کرده و ۵ نفر مبتلای جدید در استان ثبت شده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی در ارومیه می گوید: خوشبختانه مورد فوتی مثبت  طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت نشده و مجموع مبتلایان مثبت در استان تاکنون ۳۵۷ هزار و ۷۸۰ نفر است.

دکتر موسوی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا بر لزوم واکسیناسیون در بین جامعه هدف تاکید کرد و گفت: تاکنون ۶ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۹۵ دوز واکسن در بین جامعه هدف ۵ سال به بالا در استان تزریق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.