دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: ۴۳.۶ درصد از واجدین شرایط هر سه دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

دکتر سید جلیل موسوی با اشاره به اینکه بر اساس بر آورده رصد خانه سلامت، جمعیت واجد شرایط واکسیناسیون ۵ سال به بالا در استان ۳ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۲۶۴ نفر است، گفت: از بین جامعه هدف ۵ تا ۱۱ سال ۳۴ درصد دوز اول ۱۵.۱ درصد دوز دوم را دریافت کردند.

دکتر موسوی با بیان اینکه ۹۰ درصد از جامعه هدف ۱۲ تا ۱۷ سال دوز اول، ۷۸.۸ درصد دوز دوم را دریافت کردند، می گوید: همچنین به جامعه هدف ۱۸ سال به بالا ۹۱.۹ درصد دوز اول ۸۴.۸ درصد دوز دوم و ۴۳.۶ درصد دوز سوم واکسن کرونا تزریق شده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمار ۱۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۳۵ مورد طی ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند، گفت: بیشترین آمار بستری‌ها مربوط به ارومیه با ۱۵ مورد و خوی ۱۳ مورد است.

دکتر موسوی می گوید: از بین ۱۵ مورد بستری جدید در ارومیه، ۷ نفر را کودکان تشکیل می‌دهد.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به ثبت یک مورد فوتی کرونا مثبت در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مبتلای جدید در استان ثبت شده و ۲۰۵ نفر نیز به مراکز ۱۶ ساعته سرپایی استان مراجعه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.