دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: روزهای بدون فوتی ادامه دارد و بستری‌های کرونایی در مراکز درمانی استان به زیر ۱۵۰ نفر رسید.

دکتر سید جلیل موسوی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۰ نفر بیمار کرونایی به دلیل شدت بیماری در مراکز درمانی استان بستری شدند تا تعداد بستری‌های کرونایی در مراکز درمانی استان به ۱۴۰ نفر برسد که از این تعداد ۴۳ در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۵ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی می‌گوید: در شبانه روز گذشته در شهرستان ارومیه ۱۰ نفر در خوی ۸ نفر و در هریک از شهرستان‌های ماکو و میاندوآب یک نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شده اند.

به گفته این مقام دانشگاهی از سه روز گذشته تاکنون فوتی کرونایی در استان گزارش نشده است و از ابتدای امسال ۷۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

موسوی به استقبال کم از واکسیناسیون کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶ میلیون و ۷۰ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است که نزدیک به ۸۴ درصد از مردم استان نوبت اول، ۷۴/۸ درصد نوبت دوم و ۳۳/۳ درصد نیز نوبت سوم تزریق واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.