رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردیم و جلوی اجرایی نشدن آن را می گیریم.

محمدباقر قالیباف در جریان بازدید از رویداد عصر امید گفت: امروز دانشگاه در بین مردم نفوذ پیداکرده و فراگیر شده است.

 به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب می‌توانیم نیاز‌های خودمان را از طریق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حل کنیم، همچنین شرکت های دانش بنیان می‌توانند یک جهش بزرگ برای حل مشکلات اقتصادی کشور به حساب آیند. 

قالیباف گفت: امروزه فرصت های خوبی برای دانشگاه ایجاد شده است لذا دانشگاه آزاد می‌تواند بدرخشد و در این مسیر گام بردارد. 

به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی ۱۸ ماه قبل بدون اطلاع از این که شعار امسال برپایه دانش‌بنیان‌ها نامگذاری شده است، قانون جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردیم .

قالیباف گفت: در اردیبهشت امسال قانون جهش تولید دانش بنیان ابلاغ شد و امروز در حال اجرا شدن است. بنده و نمایندگان مجلس محکم ایستاده‌ایم که هم قانون کسب و کار و هم قانون دانش‌بنیان اجرا شود و اجازه نخواهیم داد که این قوانین اجرایی نشود.

قالیباف گفت: ما به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی مردمی که در محروم‌ترین نقاط کشور هستند و دست جوانان مستضعف را می‌گیرند نگاه می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
گفت: امروز دانشگاه در بین مردم نفوذ پیداکرده و فراگیر شده است.
اگر اینطور است جرا روز به روز داوطلبان کمتر میشوند و اعتبار مدارک دانشگاه آزاد کاهش می یابد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
قالیباف گفته :
اجرای بند ب ماده ۶ قانون حمایت از دانش بنیان ها بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است چراکه این دانشگاه ظرفیت بسیار مناسبی دارد.
ماده 6- کلیه دستگاه ها و شرکت های دولتی مجازند بخشی از مبلغ قراردادهای خرید کالا یا خدمات با مبدأ خارجی را جهت نیل به خودکفایی در همان زمینه از طریق انجام فعالیته ای تحقیق و توسعه فناوری ضمن عقد قرارداد با شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان به انجام رسانند. ........
دیگه بند ب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
من یک جوان مستعف بیکار شهرستان بردسیر هستم و سالها به دانشگاه آزاد شهریه دادم و یکبرگ کاغذ گرفتم که هیج جا قبولش ندارد .
قالیباف گفت: ما به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی مردمی که در محروم‌ترین نقاط کشور هستند و دست جوانان مستضعف را می‌گیرند نگاه می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر طهمورث شیری
۲۰:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای قالیباف این نمایشگاه ، شو تبلیغاتی رییس دانشگاه آزاد است وگرنه دستور دهید هزینه های برپایی این نمایشگاه از ماهها قبل تاکنون شفاف سازی شود .
Iran (Islamic Republic of)
سبلمانزاده
۲۰:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
بنظر میرسد زیر پای رییس مجلس پوست موز انداخته اند . این نمایشگاه مخصوصا 11 شرکت دانش بنیان در پاویون رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند ربطی به فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه آزاد ندارند بلکه با پرداخت هزینه به دانشگاه آزاد و اجاره غرفه در این رویداد شرکت کرده اند تا روسای دانشگاه آزاد از این شرکتها برای خویش ، تبلیغات رسانه ای درست کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییس مجلس محکم بایست و کوتاه نیا . اما دقت کن این شرکتهای دانش بنیان برای مسئولان ، پوششی برای اخذ وام و ...... نشور و متروپل های دیگری فرونریزد!
آخرین اخبار