سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: حفظ اشتغال در واحد‌های تولیدی یکی از اولویت‌های مهم دولت است و ایجاد واحد‌های جدید نباید ما را از اشتغال و تولید موجود غافل کند.

امیر قادری در جلسه رفع موانع تولید مهاباد گفت: اشتغال حاصل از رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی جز برنامه‌های محوری دولت طی چند سال گذشته بوده و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در این راستا هستند.

وی گفت: جلسات کارگروه رفع موانع تولید باید به صورت پیوسته برگزار شود، مصوبات این جلسه که جنبه قانونی برای دستگاه‌های اجرایی دارد باید در مدت زمان تعیین شده انجام شود.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی با تصمیم گیری منطقی و قانونی و مسئولیت پذیری قابل رفع است.

قادری گفت: برخی از سرمایه گذاران نسبت به رفع مشکلات واحد‌های خود ناامید هستند، وظیفه ماست که به سراغ تمام بنگاه‌های اقتصادی فعال رفته و مشکلات و موانع آن‌ها را احصا کنیم تا از تمام اختیارات قانونی خود برای رفع آن‌ها اقدام شود.

وی گفت: تکلیف واحد‌های غیرفعال نیز برای واگذاری و یا راه اندازی مجدد تعین شود تا سرمایه گذاری و هزینه‌های بیت المال به صورت راکد و بدون استفاده باقی نماند.

در این جلسه مشکلات مربوط ۲ واحد تولیدی و معدنی مهاباد بررسی و تعیین تکلیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.