سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: سرمایه در گردش، مهمترین مشکل واحد‌های صنعتی این شهرستان برای افزایش تولید است.

امیر قادری در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی فعال این شهرستان گفت: پرداخت تسهیلات بانکی و حل مشکل تامین نقدینگی واحد‌های تولیدی جزو مطالبات اصلی فعالان اقتصادی است که باید برای حل آن برنامه ریزی شود.

وی گفت: دولت نیز اعتبارات مناسبی برای کمک به رونق تولید و فعال شدن واحد‌های صنعتی در نظر گرفته که سازوکار پرداخت تسهیلات به آن‌ها در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: حمایت از کارگاه و واحد‌های تولیدی به دلیل اهمیت ارزآوری آن‌ها و نیز اشتغال زایی جوانان در دستور کار مسئولان قرار دارد و از هیچ اقدام و کمکی در راستای احیا و تولید واحد‌های اقتصادی با حداکثر ظرفیت دریغ نخواهد شد.

قادری گفت: تمام تلاش کارگروه رفع موانع تولید حمایت از سرمایه گذاران و همچینن رفع مشکلات تولیدکنندگان است،  تمام دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل در امر تولید و همچنین حمایت از سرمایه گذاران باید راهکار‌های قانونی و مختلف را در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان ارایه کنند.

وی گفت: جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت پیوسته و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.  

سرپرست فرمانداری مهاباد به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان از ۲ واحد تولید مبل و همچنین یک واحد تولید لوازم الکتریکی با بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال زایی بازدید و در گفتگو با مدیران آن از نزدیک با مشکلات این واحد‌ها آشنا و دستورات لازم را برای حل آن صادر کرد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و هم اکنون بیش از ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در آن فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.