عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فشار‌هایی که به فدراسیون فوتبال کانادا وارد شد باعث لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با کانادا شد.

بهرام رضاییان در خصوص لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کانادا گفت: به اندازه کافی همه در مورد این بازی صحبت کرده اند و این اتفاق خارج از ورزش بوده و لابی‌هایی که روی فدراسیون فوتبال کانادا تاثیر گذاشت و باعث شد آن‌ها بازی با ما را لغو کنند. این دیدار با تایید و نظر سرمربی تیم ملی بود و قرار هم نبود به خاطر یک تک بازی به کانادا برویم، بلکه ۳ بازی را پیش‌بینی کرده بودیم که باتوجه به فشار‌هایی که وجود داشت در نهایت به تک بازی ختم شد. به هر حال کاری که کانادایی‌ها انجام دادند اصلا ورزشی نبود.

قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوستانه در ونکور به مصاف کانادا برود، اما پنجشنبه هفته گذشته فدراسیون فوتبال کانادا به طور یک جانبه این دیدار دوستانه را بدون هیچ توضیحی لغو کرد. این اقدام کانادایی‌ها با گمانه زنی‌هایی در رسانه‌ها همراه بود و بسیاری از آن‌ها مخالفت نخست وزیر این کشور را علت اصلی لغو این بازی دانستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بعد از لغو بازی با کانادا قرار است تیم ملی روز دوشنبه بعد ازظهر یا سه شنبه صبح به قطر سفر کند. روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به همراه کامرانی‌فر و ماجدی در حال صحبت هستند تا در قطر بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کنیم.

مسئولان فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با ۳ تیم برای برگزاری بازی دوستانه در قطر هستند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار