مسئول حقوقی فدارسیون فوتبال گفت: من درباره مشاهده نکردن قرارداد ویلموتس صحبت کردم و منظورم قرارداد بازی با کانادا نبود.

صفی الله فغانپور درباره اظهاراتش در مورد قرارداد بازی با تیم ملی کانادا گفت: درباره قرارداد ویلموتس صحبت کردم که به من نشان ندادند، اما این موضوع را به قرارداد بازی با تیم ملی کانادا پیوند زده اند. بحث مالی قرارداد این بازی به من ارتباطی نداشت. حتی در مورد بازی کانادا از من پرسیدند که این قرارداد باید انتشار پیدا کند که من گفتم این قرارداد از طرف آن‌ها لغو شده و انتشار آن مشکلی ندارد.  

در حالی که گفته می‌شود که فغانپور در مصاحبه با یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرده که قرارداد بازی با تیم ملی کانادا به بخش حقوقی فدراسیون فوتبال ارجاع نشده بود، اما او این موضوع را تکذیب کرد.  

مسئول حقوقی فدارسیون فوتبال درباره اینکه  از سفر همزمان دبیرکل و سرپرست انتقاد کرده بود، گفت: معتقدم که در قراردادها، امور حقوقی در مذاکرات باید حضور داشته باشد، چون حضور موثری خواهیم داشت. قرارداد‌ها از دل مذاکرات به دست می‌آیند.

مدیران فدراسیون فوتبال  بعد از عقد قرارداد  برای  بازی با تیم ملی کانادا از فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون مشورت گرفتند و همین موضوع باعث ناراحتی فغانپور شده است.


بیشتر بخوانید


فغانپور درباره بحث پایان همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: هنوز به طور رسمی  به من چیزی اعلام نشده است. یک اختلاف داخلی است و سوء تفاهماتی پیش آمده که ارتباطی به این مسائل ندارد. معمولا رئیس یا دبیرکل تصمیم می‌گیرند که دوره سرپرستی تمدید شود یا خیر. در هر صورت مجوز دارند که سه ماه دیگر تمدید کنند.

فغانپور  مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال اختلافاتی با مدیران فدراسیون دارد به همین علت گفته می‌شود که او قرار است از مسئولیت خود کناره گیری کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۴:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
حتما خوب کار میکنه این بنده خدا میخوان بندازنش بیرون ... هرکی خوب کارکنه و دلسوز باشه باهاش بد رفتار میکنن تا خودش بره
آخرین اخبار