راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت نیکشهر به زودی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:موسسه آموزش عالی سلامت نیکشهر برای آموزش و تربیت نیروهای مورد نیاز مناطق تحت پوشش دانشگاه در مقطع کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی، احیا و راه اندازی خواهد شد.

سعید موحد گفت: انجام آمایش منابع انسانی و بررسی ظرفیت شهرستان های تحت پوشش توسط تیم آموزشی دانشگاه، مشخص کرد تا برای حل مشکل نیروی انسانی متخصص و ماندگار در بازه زمانی کوتاه مدت، وجود یک مرکز آموزشی ضروری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: نیکشهر به مرکز آموزش و تامین نیروهای متخصص و ماندگار در مقطع کاردانی دانشگاه تبدیل خواهد شد.

او گفت: ایجاد یک موسسه آموزش عالی سلامت با پوشش تمام مناطق دانشگاه به مرکزیت یک شهر به عنوان راهکار نهایی انتخاب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: با توجه به بی تاثیر شدن موسسه آموزش عالی سلامت نیکشهر و عدم جذب دانشجوی در سالیان گذشته، با مساعدت دولت مردمی و عنایت ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، ضمن اخذ مجوز احیا و راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت نیکشهر توانستیم مجوز دو رشته سلامت خانواده و مبارزه با بیماری ها در مقطع کاردانی و بر اساس سابقه تحصیلی را از بین داوطلبان بومی هر منطقه برای سال تحصیلی جدید نهایی کنیم.

او گفت: پس از راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در چند روز آینده در شهرستان نیکشهر، نحوه پذیرش داوطلبان با همکاری سازمان سنجش از طریق صفحات رسمی دانشگاه در فضای مجازی، اعلام خواهد شد.

موحد گفت: دانشگاه در حال رایزنی برای اخذ مجوز دانشجوی کاردانی در رشته های مامایی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و سایر رشته ها بر اساس نیاز می باشد.

موحد گفت: قطعا همراهی ظرفیت های اجتماعی، سیاسی و خیرین منطقه در فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها می تواند تحقق این اهداف را تسریع کند. و به کیفیت خدمات در راستای پوشش همگانی سلامت کمک کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار