دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور گفت: تلاش می کنیم تا شورای جوانان برای مشارکت افراد در ساخت بناهای بهداشتی تشکیل شود.

شهریاری در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس در خیابان سجادشهر بیرجند با تشکر از  خانواده مرحوم برگی خیّر این بنا، گفت: مدتی پیش شورای مشارکت بانوان در مجمع خیران سلامت کشور راه اندازی شده و بزودی تلاش می کنیم تا شورای جوانان هم ایجاد شود تا جوانان هم برای ساخت فضای‌های برای بهداشت و درمان بیش از گذشته پیش گام شوند.

او با بیان اینکه در این سفر به دنبال هم افزایی بیش از پیش مجمع خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بودیم، گفت: امیدواریم در آینده زمینه ایجاد زیرساخت‌های خوبی در حوزه سلامت فراهم شود.

شهریاری با اشاره به جایگاه مهم اورژانس‌های پیش بیمارستانی گفت: هم اکنون ۳ هزار آمبولانس در کشور کمبود داریم که تلاش می کنیم با هماهنگی قوای سه گانه این کمبود به حداقل برسد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم با اشاره به خدمات ارزنده مجمع خیران سلامت گفت: در دیدار دیروز استاندار با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور تصمیمات خوبی گرفته شده که زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم در حزه بهداشت و درمان خواهد شد.

موسوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: خیّران بازو‌های پرتوان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای ارائه خدمات بهتر به مردم هستند.

این پایگاه اورژانس  با ۱۴۰ متر مربع زیربنا و با هزینه ۷۶۶ میلیون تومان ساخته شده که ۳۶۰ میلیون تومان از این مبلغ از سوی دانشگاه و مابقی را خیّر نیک اندیش (خانواده مرحوم برگی) اهدا کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.