زیرساخت‌ها در خراسان جنوبی اندک است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌ها در حوزه سلامت خراسان جنوبی اندک است.

 

شهریاری عصر امروز در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان زیرکوه با بیان اینکه زیرساخت‌ها در حوزه سلامت در خراسان جنوبی اندک است، گفت: این موضوع در حوزه قائنات و زیرکوه شدت دارد و کمبود آن بسیار احساس می‌شود.

او گفت: هیچ بیمارستانی در زیرکوه وجود ندارد و اکنون ساختمانی به طور موقت به عنوان بیمارستان در زیرکوه برای بحث بهداشت و درمان مردم استاده می‌شود و دولتمردان باید در این خصوص پیگیری‌هایی انجام دهند.

شهریاری در خصوص احداث بیمارستان شهرستان زیرکوه گفت: اقداماتی برای احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی انجام می‌شود و پیگیری خواهیم کرد تا عملیات اجرایی این طرح هر چه سریع‌تر آغاز شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور در پایان گفت: اجرای این پروژه نیازمند اعتبارات بسیاری است و منابع دولت محدود است و باید از کمک‌های خیرین استفاده کنیم تا شاهد به بهره برداری رسیدن این طرح در شهرستان زیرکوه باشیم.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای بیهود

مرکز خدمات جامع سلامت روستای بیهود شهرستان قاینات با حضور دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور افتتاح شد.

این مرکز به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان و با مساعدت بنیاد برکت، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و خیرین سلامت روستای بیهود ساخته شده است.

مرکز بهداشت و درمان شهر نیمبلوک افتتاح شد

مرکز بهداشت و درمان شهر نیمبلوک با حضور دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

این مرکز با مساحت ۵۳۵ متر مربع و هزینه ۲۲ میلیارد ریال با کمک خیرین خراسان جنوبی و شهر نیمبلوک، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری قائنات، شهرداری و شورای اسلامی شهر نیمبلوک احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.