مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک واحد تولیدی ساندویچ سرد غیرمجاز در شهر کرمانشاه که با استفاده از برچسب‌های جعلی اقدام به تولید ساندویچ سرد می‌کرد، پلمب شد.

شهریار مستوفی گفت : باتوجه به گزارش‌های واصله اکیپ کارشناسان مدیریت نظارت بر موادغذایی پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و هماهنگی با نیروی انتظامی موفق به کشف و پلمب یک واحد تولیدی ساندویچ سرد در شهر کرمانشاه شدند.

به گفته مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این بازرسی تمام تجهیزات مربوطه پلمب و بیش از پنج هزار برچسب جعلی کشف و توقیف شد.

پرونده این کشف برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

 از مردم درخواست می شود از خرید و مصرف انواع ساندویچ‌های سرد فاقد پروانه‌های بهداشتی خودداری نمایند.

در انتحاب و خرید ساندویچ‌های سرد حتما به تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری آن توجه کنید، زیرا متاسفانه اکثر برند‌های نامعتبر و جعلی در کارگاه‌های زیرزمینی و در شرایط بسیار نامطلوب بهداشتی و بااستفاده از نامرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

از جمله بیماری‌هایی که از طریق خوردن ساندویچ‌های سرد فاقد مجوز‌های بهداشتی در انسان ایجاد می‌شود، انواع مسمویت‌های ناشی از میکروب‌های خطرناکی مثل سالمونلا، شیگلا، کمپیلوباکتر و یرسنیا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.