در پی اخباری مبنی بر اهانت برخی مدیران به خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای خانه مطبوعات استان همدان بیانیه‌ای صادر کرد.

در پی اخباری مبنی بر اهانت برخی مدیران به خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای خانه مطبوعات استان همدان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسمه‌تعالی

طی روز‌های گذشته اخباری مبنی بر برخورد‌های دور از شأن برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اهالی مطبوعات و رسانه‌ها شنیده می‌شود که جای تأسف بسیار داشته و دارد.

خانه مطبوعات استان همدان ضمن محکوم کردن این نوع برخورد‌های سلیقه‌ای و دور از انتظار، بر خود فرض می‌داند در چنین مواردی از حقوق معنوی و مادی جامعه خبری از جمله مدیران رسانه‌های محلی، سرپرستان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری، خبرنگاران، عکاسان و تمام اقشار فعال در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها، دفاع کرده و در صورت نیاز اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد صنفی مستقل، موضوعات مرتبط با جامعه خبری استان را با دقت رصد نموده و در صورت نیاز ضمن رایزنی با مدیران محترم ارشد استان و دستگاه‌های مسئول، انجام اقدامات مقتضی را در دستور کار قرار خواهد داد.

این خانه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران محترم و خدوم دولت سیزدهم که همواره با درک درست از جایگاه رسانه تعامل بیش از پیش را سرلوحه امور خود و همکارانشان قرار داده‌اند، همه مدیران دولتی و بخش خصوصی را به سعه صدر بیشتر، صبر، تحمل نقد و نقدپذیری دعوت کرده و از جامعه رسانه‌ای استان می‌خواهد همچون گذشته با حفظ آرامش و به دور از شتاب‌زدگی و هیاهو از طریق خانه مطبوعات و تنها از مجاری قانونی پیگیر حقوق خود باشند.

ضمناً به برخی مدیران ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مدیران شهرستانی توصیه می‌شود؛ ضمن رفتار متناسب با شأن و جایگاه خود، رسانه‌ها را یار و یاور دولت و همسو با لبیک به فرمان جهاد_تبیین رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) دانسته و از برخورد‌های سلیقه‌ای با اهالی مطبوعات جداً خودداری فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.