رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد گفت: فوتسالیست‌های کارگر میبدی در یازدهمین دوره رقابت‌های فوتسال کارگران پا به توپ شدند.

سید احمد علائی گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقات فوتسال کارگران میبد با همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگری این شهرستان با حضور ۲۰ تیم آغاز شد.

او می‌گوید: این مسابقات در پنج گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های کاشی ارچین، کاشی نارین، آلومین سرام و کاشی پارسیان در گروه یک قرار گرفتند که با وجود کاشی ارچین، رکورددار قهرمانی در فوتسال کارگران میبد، کار برای دیگر تیم‌های این گروه سخت و دشوار است.

به گفته علائی در گروه دو تیم‌های مجتمع کاشی، کاشی ونوس، گلچین بتن و کاشی ستاره قرار گرفتند و تیم‌های کاشی گلچین، کاشی ماهان سرام، کاشی کورش و یاس کیسه گروه سه را تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد گفت: تیم‌های کاشی صدراسرام، کاشی امین، کاشی خورشید و کاشی یاقوت در گروه چهار و تیم‌های کاشی باستان، کیمیا سرام، کاشی احسان و گرانیت ناز سرام هم در گروه پنج این رقابت‌ها قرار گرفتند.

علائی می‌گوید: پایان مرحله گروهی دهم خرداد است و تیم‌هایی که موفق شوند از مرحله گروهی این مسابقات به سلامت عبور کنند باید در روز‌های ۱۱ لغایت ۱۶ خرداد برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر باهم رقابت کنند.

او گفت: روز ۲۱ خرداد دیدار‌های رده بندی و فینال به همراه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزار می‌شود.

به گفته علائی در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها تیم کاشی اُرچین مدافع عنوان قهرمانی با چهار گل از سد کاشی پارسیان عبور کرد تا نشان دهد برای رسیدن به جام یازدهم فوتسال کارگران میبد نقشه‌هایی در سر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.