واحد‌های سنتی و کوچک دام و طیور و آبزیان از تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان بهره مند می‌شوند.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، با تأکید بر حمایت دولت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش با سود ۱۰ تا ١٨ درصد برای واحد‌های تولیدی دام و طیور در استان آغاز شده است.

او گفت: به منظور حمایت از بهره برداران و تداوم فرایند تولید در بخش کشاورزی تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحد‌های سنتی و کوچک، دام و طیور و آبزیان با سود ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

جعفری گفت: برای واحد‌های بزرگ و صنعتی بخش کشاورزی هم این تسهیلات بدون محدودیت و با توجه به جمعیت دامی در واحد تولیدی پرداخت می‌شود و سود تسهیلات نیز تا ۱۸ درصد متغیر خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تولید کنندگان بخش کشاورزی خواست تا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و با تسهیل شرایط موجود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

او گفت: مجموعه جهاد کشاورزی با همکاری بانک کشاورزی باید تسهیل شرایط دریافت این تسهیلات را فراهم کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست.

جعفری گفت: واحد‌های مرغداری، دامداری و شیلات استان باید به بهترین نحو از این تسهیلات برخوردار شوند و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش عامل راکد ماندن این واحد‌ها نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بازار عرضه و تقاضای محصولات تولیدی بخش کشاورزی به حالت پایدار و ثبات رسیده است گفت: عرضه و تقاضا در بازار آزاد، تعادل را در تولید و توزیع ایجاد خواهد کرد و این تعادل در نهایت به نفع تولید کننده و مصرف کنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار