بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از‌ کار افتاده کلی نمونه سازمان تأمین‌اجتماعی در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمامی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی شامل بازنشسته، از کار افتاده‌ کلی و همسر بازمانده اعم از زن و مرد می‌توانند در بیستمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده‌کلی نمونه شرکت کنند.

او گفت: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شاخص‌ها و فرم‌های فراخوان که در سایت سازمان به نشانی www.tamin.ir بارگذاری شده است، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۸ خرداد تقاضای خود را جهت شرکت در فراخوان به همراه تمامی مدارک مربوطه به حوزه‌های روابط‌عمومی شعب تأمین‌اجتماعی، ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان استان یا کانون‌های بازنشستگی ارائه کنند.

فراتی گفت: از میان نفرات برگزیده هر استان، ۱۵ نفر بر اساس بالاترین امتیاز انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرارمی گیرند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ۱۵ نفر شامل ،۱۲ نفر از این افراد نمونه در حوزه کارگران بازنشسته و ۳ نفر از برگزیدگان در حوزه همکاران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی در مراسمی با حضور مسئولان ارشد سازمان در روز سوم مرداد همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان تقدیر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.