پیرپیران:

گذر از پیک مصرف با همراهی مردم ممکن است

طی مراسمی با حضور مَجازی مسئولان ملی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس منصوب و از سرپرست این شرکت قدردانی شد.

طی مراسمی با حضور مَجازی معاونان شرکت توانیر، ضمن تکریم و قدردانی از سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس، حمیدرضا کریمی‌فرد، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و منصوب شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم ضمن قدردانی از حمیدرضا جلایر، سرپرست توزیع نیروی برق فارس، ابراز امیدواری کرد که امسال ایام اوج باری شبکه با همراهی مطلوب مردم، به خوبی و با کمترین مشکل انجام شود.

حمیدرضا پیرپیران با مهم وحیاتی خواندن موضوع مدیریت مصرف بر ضرورت همکاری، تعامل و همدلی مردم برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ تاکید و خاطرنشان کرد که گذر از پیک تابستان، با همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

پیرپیران گسترش فرهنگ خدمات غیرحضوری در شرکت‌های توزیع نیروی برق را مهم توصیف و گفت: با توسعه خدمات غیرحضوری واهمیت به بحث مشتری مداری، جلب رضایت ذینفعان نیز محقق می‌شود. ارتقا سطح دانش در بخش‌های توزیع و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بخش خصوصی از دیگر مواردی بودند که پیرپیران طی سخنانی به آن‌ها اشاره نمود.

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر نیز، بر ضرورت هماهنگی بین مسئولان و کارکنان در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌های گذر از پیک سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

محمد دادالله گفت: چرخه خدمت از فردی به فرد دیگر منتقل می‌گردد، ولی این امر نباید ذره‌ای در خدمت رسانی به مشترکان صنعت برق خلل وارد نماید.

او، توزیع نیروی برق استان فارس را از شرکت‌های برتر و موفق در زمینه مدیریت مصرف و اجرای برنامه‌های عبور از پیک بار معرفی و ابراز امیدواری کرد که امسال نیز با همراهی همه جانبه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم، عبور از پیک تابستان با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با مهم توصیف کردن منابع انسانی در هرسازمان، گفت: نیروی انسانی مهم و ارزشمندترین بخش و عاملی حیاتی در بقای آن سازمان محسوب می‌شود و با همت و همدلی کارکنان می‌توان ضمن ارتقای سطح دانش، مهارت و تجربه، سبب تعالی شرکت نیز شد.

حمیدرضا کریمی‌فرد به نامگذاری اول خرداد به نام روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف اشاره و گفت: با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹ هزار و ۹۲۰ فقره تفاهم نامه همکاری با مشترکان بخش‌های مختلف اعم از بخش‌های صنعت، کشاورزی، تجاری، عمومی و اداری استان فارس منعقد شده که در مقایسه با سال گذشته، ۱۳درصد رشد داشته است.

کریمی فرد گفت: ۲۶ هزار و ۱۸۰ فقره از کل تفاهمنامه‌ها در حوزه کشاورزی، ۲۰۹۶ فقره درحوزه صنعت، ۷۲ فقره در بخش جایگاه‌های سی ان جی، ۴۳۵ فقره در بخش تجاری، ۱۰۹۴ مورد در بخش اداری و ۴۳ فقره نیز با مولد‌های خود تامین منعقد و مبادله شده است.

او، بر نقش مهم کلیه مشترکان به ویژه مشترکان خانگی در عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری تاکید و گفت: گرم شدن هوا، کاهش بارندگی و ذخایر آب سد‌ها به عنوان یکی از منابع تولید برق، افزایش بهره‌برداری از برق در بخش کشاورزی، استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرمجاز و ... در سال‌های اخیر منجر به بروز چالش‌هایی در راستای موازنه تولید و مصرف برق شده که این امر ضرورت همراهی و مشارکت کلیه مشترکان در مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال پیش رو را دو چندان می‌کند.

کریمی فرد گفت: از مشترکان خانگی برق استان انتظار می‌رود با رعایت راهکار‌های ساده مانند استفاده نکردن هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار، بهره گیری از روشنایی طبیعی روز، نصب لامپ‌های کم مصرف ال‌ای دی، استفاده از دورکند کولر‌های آبی، سرویس و نصب سایبان بر روی کولرها، صنعت برق استان را برای تامین برق مطمئن و پایدار و ایجاد رفاه و آسایش یاری دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار