استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم در نجات اقتصاد بیمار کشور است که هیچ دولتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حاضر به اجرای این طرح اقتصادی نشده بود.

آقای حیدری گفت: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها باعث پویایی و شکوفایی اقتصاد می‌شود و روحانیون، پرچمدار تبیین اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه باشند.

اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم در نجات اقتصاد بیمار کشور است که هیچ دولتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حاضر به اجرای این طرح اقتصادی نشده بود و دولت سیزدهم با شجاعت طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها را در دستور کار قرار داد و آن را اجرایی کرد.

اجرای این طرح بزرگ اقتصادی در نخستین سال فعالیت دولت مردمی، یک کار مهم است تا توزیع عادلانه یارانه‌ها بین مردم به ویژه نیازمندان انجام شود.

دولت توانسته است گام‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف مانند خرید واکسن، کنترل بیماری کرونا، کاهش مالیات تولیدکنندگان و همچنین زیرپوشش قراردادن افراد فاقد بیمه انجام دهد که اجرای این طرح‌ها به خصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، نیازمند اغنا سازی افکار عمومی و اطلاع‌رسانی است و روحانیون به عنوان پرچمداران اطلاع رسانی و اغناءسازی افکار عمومی نقش اثرگذاری را برعهده دارند.

دشمن به شدت با جنگ نرم به دنبال ضربه‌زدن به نظام و ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام است که با جهاد تبیین این کار بزرگ اقتصادی دولت را می‌تواند اطلاع‌رسانی کرد.

در جهاد تبیین که امروز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد نیز روحانیون پرچمدار جهاد تبیین و امانت‌دار انقلاب هستند.

دشمن با پمپاژ ناامیدی و تغییر سبک زندگی مردم و معرفی عرفان‌های کاذب و تمرکز بر مساله حجاب و حیا به دنبال ضربه‌زدن به نظام است تا سبک زندگی مردم را تغییر دهد و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

روحانیون با حضور در محله‌های مختلف برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نقش اثرگذاری داشته باشند.


بیشتر بخوانید


هم‌اکنون تعداد زیادی مسجد در محلات در سطح استان وجود دارد که حضور روحانی در مسجد بسیار اهمیت دارد و محور محلات مسجد و روحانی باید باشد تا معنویت در جوانان توسط این قشر تقویت شود و روحانیون باید در این حوزه نقش‌آفرین باشند.

 امروز دشمنان درصدد القاء شبهات مختلف در جامعه هستند و روحانیون در این حوزه پرچمدار باشند و اجازه ندهند که شبهه‌زدایی دشمن در زمینه ناکارآمد نشان دادن نظام بین مردم اثر داشته باشد.

با اجرایی شدن طرح طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، حضور وزرای اقتصادی از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی در تهران برای برنامه‌ریزی، رصد و پایش این طرح ضروری بود که همین مساله باعث تغییر زمان سفر رییس جمهور به استان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار