مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین مسابقات قرآنی کشور بالای ۱۸ سال از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در نشست خبری گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین مسابقات قرآنی کشور بالای ۱۸ سال از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد و علاقمندان فرصت دارند در سایت مسابقات قرآن کریم به نشانی http://www.quraniran.ir ثبت نام کنند.

 مسابقات شهرستانی از اول تیرماه برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در مرحله نهایی مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. تا به امروز ۲۳۹ نفر از استان قزوین در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان؛ برادران در ۱۲ رشته و خواهران هم ۱۱ رشته شامل حفظ و ترتیل، تفسیر قرآن و ترجمه نهج البلاغه و همچنین اذان به رقابت می‌پردازند. بخش اذان فقط مختص آقایان است.

 این مسابقات امسال با محور بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان و از ۲۵ خرداد تا ۱۵ مرداد مسابقات شهرستانی برگزار می‌شود و از ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور هم پس از برگزاری مسابقات استانی، نفرات برگزیده، به رقابت می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار