نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و مدیریتی به آیات قرآن عمل کنیم، به عزت و عظمت دست می‌یابیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در افتتاحیه مسابقات قرآنی جامعه حراستی کشور گفت: در عرصه نظامی به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» عمل کردیم و به عظمت و عزت دست یافتیم حال اگر در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و مدیریتی نیز به آیات قرآن تأسی و عمل کنیم، به عزت و عظمت دست می‌یابیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: باید قرآن را بیش از آنچه تاکنون توجه کرده‌ایم، مورد توجه قرار دهیم و به تفسیر، قرائت و حفظ قرآن اکتفا نکنیم.

او، سبقت گرفتن در امور دنیایی را کار ناپسند و اشتباهی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند سبقت گرفتن در امور معنوی و عبادی را سفارش کرده است، اما سبقت گرفتن در امور دنیایی را تأیید نمی‌کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند سفارش کرده تا مؤمنان از نماز خود حفاظت کنند، بیان کرد: حفاظت از نماز به معنای رعایت عدالت و حفظ امنیت، حقوق دیگران و بیت‌المال است که رسالت جامعه حراستی و همه اقشار جامعه است.

انتهای پیام/ک

اگر در عرصه‌های مختلف به آیات قرآن عمل کنیم، به عزت و عظمت دست می‌یابیم

برچسب ها: تفسیر قرآن ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار