مرحله نخست شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی صداوسیمای مرکز قزوین هشتم و نهم مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری دبیر برگزاری «شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی» گفت: مرحله اول این دوره از مسابقات با عنوان «جشنواره تابستانی کودکان و نوجوانان» هشتم و نهم مرداد ماه برگزار می‌شود.

اکبری اظهار داشت: در زمینه تعمیق مسیر تربیتی کودکان و ظرفیت بی انتهای قرآن در تربیت فرزندان و ایجاد ارتباط و انس هر چه بیشتر آن‌ها با قرآن کریم بخش مستقلی در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی، با عنوان " جشنواره تابستانی ویژه کودکان و نوجوانان" در تابستان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه‌های مختلف برادران، خواهران، نوجوانان و خردسالان رسانه ملی در بخش‌های شفاهی و کتبی این مسابقات شرکت کرده اند که از جمله آن می‌توان به رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ، روان خوانی و بخش کتبی تفسیرقرآن کریم و آموزش‌های عمومی اشاره کرد.

اکبری اضافه کرد: دبیرخانه قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین برای همه بخش‌های این دوره از مسابقات کمیته‌ای تشکیل داده است که با توجه به جدول زمان‌بندی، این جلسات به مرور برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری «شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی» صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: بعد از اتمام جشنواره کودکان و نوجوانان، بخش اصلی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی درآبان ماه همراه با برگزاری بخشی تحت عنوان «جشنواره علمی، فرهنگی و هنری» بین کارکنان شاغل، بازنشسته و خانواده‌های ایشان برگزار خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسالت فرهنگ سازی و محتوابخشی به برنامه‌ها بر دوش کارکنان رسانه ملی است و به جهت اهمیت عمق بخشی و معرفت افزایی بیش از پیش کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با مفاهیم قرآنی و فرهنگ ائمه معصومین، صدا و سیما خصوصاً مراکز استانی و مرکز قزوین اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.

انتهای پیام/ک

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی صداوسیمای مرکز قزوین

برچسب ها: تفسیر قرآن ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.