سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: حمید استیلی از چند پیشکسوت فوتبال دعوت کرد تا در سفر به کانادا تیم ملی فوتبال کشورمان را همراهی کنند که فقط عزیزی این دعوت را پذیرفت.

احسان اصولی، درباره اینکه آیا خداداد عزیزی جایگزین کریم باقری شده است گفت: کریم باقری در باشگاه پرسپولیس کار می‌کند و طبق برخی قواعد و قوانین باید بین تیم باشگاهی و ملی یک جا را انتخاب کند. قرار است او هر چه زودتر به ما این موضوع را اعلام کند و در مورد اینکه قرار است خداداد عزیزی به جای باقری در تیم ملی حضور پیدا کند بحثی وجود ندارد. عزیزی یکی از پیشکسوتان و چهره‌های شناخته شده ما در فوتبال است و به غیر از او نفرات دیگری هم توسط استیلی برای سفر به کانادا دعوت شده‌اند که فقط عزیزی افتخار داده و همراه تیم ملی به کانادا می‌رود.

بعد از پایان یافتن قرارداد کریم باقری با تیم ملی فوتبال در چند روز گذشته خبر‌های به بیرون درز پیدا کرد مبنی بر اینکه خداداد عزیزی قرار است به جای او در تیم ملی حضور پیدا کند که سخنگوی فدراسیون فوتبال امروز این خبر را رد کرد.


بیشتر بخوانید


سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: من خودم به کانادا نمی‌روم و بر اساس توافقی که با این کشور انجام دادیم تعداد نفراتی که قرار است تیم را در سفر به این کشور همراهی کنند، ۵۰ نفر است که شامل بازیکنان، کادرفنی و سایر عوامل تیم هستند و بیشتر از این تعداد به کانادا سفر نمی‌کنند.

چند روز پیش در خبر‌ها آمد که فدراسیون فوتبال برای دیدار مقابل کانادا، خواستار دریافت روادید برای ۸۰ نفر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار