رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه از ۴۷۳ پروژه نیمه تمام با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کرمانشاه خبر داد.

حبیب الله وفایی گفت: یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور است، اکنون ۴۷۳ پروژه ملی، پروژه ملی استانی شده و استانی نیمه تمام با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان کرمانشاه وجود دارد.

به گفته وفایی، ۲۰ پروژه از این تعداد پروژه که دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی اند، از پروژه‌های ملی و یا پروژه ملی استانی شده هستند، یعنی پروژه‌هایی که ردیف اعتباری ملی دارند، اما تصمیم گیری و اجرای آن به استان‌ها واگذار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه گفت: طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه، با توجه به تنش آبی و قطعی مکرر آب شرب شهروندان این کلان شهر را یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است؛ به طور قطع خط انتقال آب شرب کرمانشاه به همراه تصفیه خانه آن امسال به اتمام خواهد رسید، اما دیگر مراحل و فاز‌های این پروژه مانند فاضلاب شهر، شبکه توزیع آب و دیگر خطوط انتقال آب در سال‌های بعد تکمیل می‌شود.

وفایی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان طرح گرمسیری است که هنوز بخش‌های از این طرح عظیم و ملی استان برای تکمیل باقی مانده است که اتمام و بهره برداری از آن به خاطر اهمیت مدیریت آب، اشتغال و رونق کشاورزی در در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته وفایی، اجرای خط راه آهن کرمانشاه به خسروی برای اتصال استان به راه‌های بین المللی و آسیایی یکی دیگر از پروژه بسیار مهم استان است؛ امسال روند اجرای مرحله کرمانشاه به اسلام آبادغرب آن در دست اقدام قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.