سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان از ارائه خدمات تمام رشته‌های تخصصی پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه در تمام رشته‌های تخصصی چندین پزشک در بخش دولتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

 معصومه هاشمی رسکتی گفت: شهرستان  شیروان در حوزه پزشک تخصصی در بخش دولتی غنی است و خوشبختانه نیاز شهرستان را به طور کامل پوشش داده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت : ۵۵ پزشک عمومی نیز در شیروان فعالیت دارند که از این تعداد ۲۰ پزشک در مطب‌ها، ۲۰ پزشک در درمانگاه‌ها و اورژانس بیمارستان‌ها و ۱۵ پزشک خانواده در روستا‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

او گفت : با توجه به وجود ۱۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و حضور ۱۵ پزشک در این مراکز، شهرستان به دو الی سه پزشک عمومی برای پوشش‌دهی کامل جمعیت هدف نیاز دارد.

او گفت : در حال حاضر با جذب دو پزشک طرحی در بیمارستان و استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص برای پوشش شیفت‌های اورژانس مشکل پزشک عمومی در شهرستان مرتفع شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: بر اساس شاخص‌های تعداد دندانپزشک نسبت به جمعیت، در این شاخص نیز مازاد بر نیاز شهرستان، دندانپزشک در مراکز شهری و روستایی شبکه بهداشت و درمان شیروان به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

گفتنی‌ست در این نشست در راستای ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت و مشارکت بیش از پیش رسانه‌ها در جلب اعتماد عمومی و کمک به توسعه این حوزه با حضور اصحاب رسانه شهرستان شیروان مورد طرح و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.