فرماندار مشهد گفت: مشکلات بخش تبادکان حل شدنی است فقط باید در اولویت بندی این مشکلات بکوشیم تا هر مشکل بر اساس اهمیت در اولویت قرار بگیرد.

جلسه بررسی و حل مشکلات بخش تبادکان مشهد در محل اتاق جسلات فرمانداری و با حضور فرماندار و بخشدار مشهد مقدس روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، برگزار شد.

محسن داوری در این جلسه گفت: هدف ما از برگزاری چنین جلساتی حل شدن مشکلات روستا‌ها است و قبول داریم که این مشکلات بسیار است، اما باید در بحث اولویت بندی آن‌ها بکوشیم تا بتوانیم ضمن اولویت بندی، این مشکلات را به نوبت حل کنیم.

فرماندار مشهد گفت: دهیاری‌ها نیز باید نسبت به حل مشکلات روستا‌های خود خوش‌بین باشند و مشکلات خود را اولویت بندی کنند و اگر در یک جلسه اینچنینی از ده مشکل روستا، پنج مشکل آن حل می‌شود این خیلی خوب است و آنرا به فال نیک بگیرند.

او گفت: فرمانداری آماده است تا به روستاها خدمت رسانی کند و در مقابل از دهیاری‌ها نیز انتظار دارد تا در این مسیر به او کمک کنند تا بتواند کارهارا به درستی پیش ببرد.

داوری گفت: روستا‌ها باید خودشان به سمت تولید ثروت پیش بروند که این اتفاق یک مزیت و امتیاز بسیار عالی برای روستا‌های خراسان رضوی خواهد بود.

فرماندار مشهد گفت: اما درخواستی هم که ما از دهیاری‌ها و روستا‌ها داریم این است که اگر درخواستی مبنی بر حل مشکلات روستای خود به ما ابلاغ می‌کنند، باید بر طبق سلسه مراتب اداری انجام گیرد تا بر اساس ضوابط و قوانین امکان پیگیری آن‌ها باشد و کار در مسیر خودش انجام شود.

مصوبات جلسه بررسی و حل مشکلات بخش تبادکان

مصوبه اول: آغاز پاکسازی کال سیاسک از اول خرداد ماه امسال و اتمام آن در مدت یک ماه.

مصوبه دوم: برای حل موضوع معدن اژدرکوه معاونت امنیتی فرمانداری جلسه‌ای با حضور میراث‌فرهنگی، محیط زیست، شورای شهر و خود معدن ترتیب می‌دهد تا مشکلات بررسی شود و گزارش این جلسه به فرماندار ابلاغ شده و نتیجه را فرمانداری اعلام خواهد کرد.

مصوبه سوم: تعویض پل دهرود تا پایان امسال

مصوبه چهارم: افتتاح دوربرگردان همت آباد تا اول شهریور امسال

مصوبه پنجم: تعویض آسفالت دهرود تا بزرگراه شهید میرزائی تا پایان امسال

مصوبه ششم: گرفتن مجوز برای احداث و تجهیز فرهنگ سرا در روستای همت آباد از شهرداری مشهد

مصوبه هفتم: بررسی مشکل نداشتن دبیر در پایه متوسطه دوم مدرسه روستای گونلو (از ابتدای مهر طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش برای گرفتن دبیر برای این مدرسه عمل می‌شود)

مصوبه هشتم: مذاکره با عوامل کشتارگاه انفرادی روستای فارمد و دادن زمان سه ماهه برای حل مشکل دفع پسماند خود و درصورت عبور از این زمان و انجام نشدن خواسته‌ها از سوی کشتارگاه، این کشتارگاه پلمب می‌شود.

همچنین در این جلسه پس از بررسی‌های لازم، اداره ورزش و جوانان به روستا‌های متقاضی که از قبل نیز مورد بررسی و فکر قرار گرفته اند، قول داده است تا برای ساخت و تجهیز زمین ورزشی کوشش کند البته با این شرط که هر روستا یک زمین اختصاصی برای برداشتن اولین قدم این اقدام، به اداره ورزش و جوانان بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.