امروز مقرر شد جلسات روزانه ستاد تنظیم بازار برای نظارت بر اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.

جلسه ستاد تنظیم بازار پیش از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد که در این جلسه مقرر شد، جلسات روزانه ستاد تنظیم بازار برای نظارت بر اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.

در این جلسه که وزرای کشور، صمت، جهاد کشاورزی، اقتصاد، دادگستری، نفت، کار، فرهنگ، ارتباطات، رئیس سازمان برنامه و بودجه، سخنگوی دولت، دادستان عمومی و انقلاب تهران و استاندار تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت بازار در استان‌های مختلف کشور ارائه و برخی مسائل پیش روی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

طبق ابلاغیه وزارت صمت، مطابق تصمیمات ستاد تنظیم بازار از تاریخ اجرای قیمت‌های مصوب جدید، ضروری است ترتیبی اتخاذ شود که روغن نباتی، مرغ، تخم مرغ و لبنیات اعم از تولید قبل از تاریخ ۲۲ اردیبهشت امسال و بعد از آن تاریخ، با قیمت‌های جدید عرضه شود.

علیرضا شاه میرزایی معاون وزیر صمت گفته مردم نگران نباشند که این کالا قبلا یا اکنون تولید شده است، زیرا در نظام تولید مابه‌التفاوت و به عبارتی اختلاف قیمت جدید و قدیم محاسبه شده و از عوامل تولید و توزیع این مابه‌التفاوت‌ها اخذ شده است.  

دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی نیز از شهروندان خواسته گزارش شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ برای جلوگیری از هرگونه احتکار وگران فروشی ارایه دهند.

در پایان این جلسه همچنین یک شرکت تاکسی اینترنتی موظف شد هزینه اضافی دریافت شده را به مسافران عودت دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یک بی سواد سنگی رو توچاه میندازه که صدتا عاقل نمی تونن درش بیارن
آخرین اخبار