وزیر کشور دلایل همراهی مردم با طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها را در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بیان کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور مهمان برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بود و به سوالاتی درباره طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ داد.

ارزیابی مردم از طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها چگونه است؟

وحیدی: مردم به خوبی مستحضر هستند که دولت در پی آن است که هر چه به نفع آن‌هاست را دنبال کند. مردم در اجرای این طرح کاملا همراه بودند و با بزرگواری و فهم عمیق خود مسائل را دنبال کردند.

همراهی مردم بسیار ارزشمند، خوب و کاملا مطابق با انتظاری بود که از شان ملت بزرگ ایران داشتیم و حضور مردم را بسیار صمیمانه و همراه یافتیم. بعد از اینکه از مرحله اقتصادی حذف ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه‌ها عبور کنیم، در یک نقطه جدید از قدرت ملی و اقتصادی قرار می‌گیریم. دشمنان ایران در تلاش هستند تا این اقدام یعنی حذف ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه‌ها صورت نگیرد.

همراهی مردم در طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها به چه صورت است؟

وحیدی: ۸، ۹ ماه است که دولت بر سر کار آمده است. اولین مسئله‌ای که دولت با آن روبرو شد موضوع کرونا بود. مردم به دولت اعتماد کردند و آنچه را که دولت، رئیس جمهور و ستاد ملی کرونا اعلام کرد مردم رعایت کردند و نتیجه این بود که تعداد فوتی‌ها به زیر ۱۰ نفر رسید. این مسئله حاصل اعتماد مردم بود.

مردم در مقاطع مختلف دولت را امتحان می‌کنند و از سوی دیگر دولت به قول‌های خود یکی پس از دیگری عمل می‌کند.

در بحث سفر‌های ایام عید رئیس‌جمهور خودشان وارد صحنه شدند و مردم همراهی کردند و با همراهی مردم علیرغم ۵۳ درصد رشد سفر‌ها ۲۳ درصد کاهش تلفات داشتیم. دولت بر سر قول‌های خود یکی پس از دیگری به دنبال اصلاح امور است.

طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، کاملا منافع روشنی دارد و این منافع روشن برای مردم کاملا ملموس است. اولین خواسته طرح این است که عادلانه به مردم برسد. ثروتمندان تا چند برابر بیش از سایرین و بیش از کسانی که کم برخوردار بودند از یارانه استفاده می‌کردند، اما الان یارانه عادلانه می‌شود و مردم کاملاً موضوع را احساس خواهند کرد.

باید مردم را کاملا در جریان امور قرار دهیم. مردم هستند که باید بپذیرند و طرح را دنبال کنند. این اتفاق به خوبی صورت گرفت. مسئله دیگر همراهی قوای مختلف است، به طوری که این طرح از مصوبات مجلس شورای اسلامی است و یک الزام قانونی به حساب می‌آید. ما در اجرای این طرح همراهی قوای سه گانه را داشتیم.

مهم‌ترین دغدغه رئیس جمهور و دولت در خصوص این طرح چیست؟

وحیدی: مسئله اول این است که باید به وفور کالا داشته باشیم و کالا به اندازه کافی در اختیار مردم باشد و این مسئله یکی از موضوعات مهم بود. باید به همه مردم بگویم که ذخایر ما به اندازه کافی است.

زیرساخت ها، سیستم توزیع و تولید کاملاً باید فراهم باشد، این‌ها جزو مسائل جدی برای ورود به طرح است که همه این‌ها فراهم بود. ما به لحاظ وفور کالا هیچ مشکلی نداشتیم و نداریم. کالا در همه اقلامی که ممکن بود مورد خواست مردم باشد به اندازه کافی وجود دارد. در بخش‌های تولید، ذخایر استراتژیک و فروشگاه‌ها کالا وجود دارد و طبیعی است که ممکن است زمانی که می‌خواهیم یک سیستم را از نقطه‌ای به نقطه دیگر ببریم اختلال مقطعی صورت بگیرد. حتی این اختلال مقطعی در حداقل ممکن بود.

در بسیاری از جا‌ها حتی با کمبود مواجه نبودیم در برخی از نقاط ممکن است که مردم زیاد خرید کرده باشند و به همین دلیل مشکل وجود داشت و لذا ممکن است این اختلال به صورت یک مقطع چند ساعته بوده، باشد.

در همه اقلام کالا به قدری زیاد داریم که احتمالاً دولت باید فکر کند که مرغ اضافه را بگیرد که تولیدکنندگان دچار ضرر نشوند. مسئله این است که مرغ اضافه‌ای که تولید کننده، آن را تولید کرده چه وضعیتی پیدا می‌کند، بنابراین تولیدکننده نباید ضرر کند. البته تدابیر لازم در نظر گرفته شده است. روغن کاملا در انبار‌ها و در کارخانه‌ها موجود است، به خاطر تغییر وضعیت ممکن است در برخی از ساعات و در برخی از فروشگاه‌ها کمبود روغن داشته باشیم که البته این کمبود‌ها برطرف شده است.

در غرب وقتی کالایی کم می‌شود غارت انجام می‌شود. اما در کشور ما چنین مسئله‌ای نیست. حتی هجوم به فروشگاه‌ها نداشتیم. در یکی دو روز آینده نرخ‌ها به تعادل خواهد رسید.

در روز پنجشنبه در همه اقلام به تعادل رسیده ایم، تا یکی دو روز دیگر کاملا به تعادل می‌رسیم این در حالی است که در دنیا اتفاقات دیگری می‌افتد. آن‌ها تصوراتی که از ملت ما دارند مانند تصوراتی است که از خودشان یا غربی‌ها دارند. ملت ما کاملاً با آرامش کار را پیش می‌برد. هیچ مشکلی حتی در صف‌هایی که تشکیل می‌شد نداشتیم. به سرعت تزریق صورت می‌گرفت و مشکلی از این جهت نداشتیم.

آیا گزارش جدی از تجمع ها، اغتشاشات و فراخوان‌ها داشتیم؟

وحیدی: میزان فراخوان‌ها خیلی گسترده است، دشمنان ما و دشمنان ملت خیلی خوب فعال هستند. دلیل آن روشن است آن‌ها می‌دانند اگر ما از این مرحله اقتصادی به خوبی عبور کنیم که انشالله عبور خواهیم کرد، ملت ایران در یک نقطه بسیار جدیدی از قدرت ملی و قدرت اقتصادی قرار می‌گیرد. آن‌ها تلاش خواهند کرد تا این امر اتفاق نیفتد.

هیچ اقتصاددان منصفی نیست که این کار را تایید نکند، همه معتقد هستند که این کار باید انجام شود و این اصلاح باید صورت بگیرد. دشمن نمی‌خواهند که این موضوع اتفاق بیفتد، دشمن تلاش می‌کند که این اصلاح صورت نگیرد. مردم ما عمیقا به انقلاب، نظام و دولت اعتماد دارند.

مردم ما با قدرت و با صلابت با همه فراخوان‌ها مقابله می‌کنند. آن‌ها در بین مردم جایگاهی ندارند.

گروهک منافقین دستشان به ترور ۱۶هزار نفر از مردم ما آلوده است، آن‌ها نمی‌توانند مردم ما را به صحنه بیاورد. ایا سلطنت طلبان بی آبرویی که کشور ما را برای سالیان سال عقب بردند، می‌توانند کاری از پیش ببرند.

دشمن دست از سر ما بر نمی‌دارد و به تلاش‌های خود شان ادامه می‌دهند، آن‌ها تلاش می‌کنند چند نفر از افراد وابسته و گروهک‌های تروریستی را به صحنه بیاورند، ولی مردم عزیز ما از یک طرف و نیرو‌های قدرتمند انتظامی از طرف دیگر در میدان هستند و اجازه هیچ گونه خللی به عناصر وابسته نخواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نظرسنجی تو کامنتا کردم کاملا مشخص بود خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به کی میخواید دروغ بگید آخه؟؟
خدایا کیا میخوان مشکلات مملکت رو حل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما مگه مسلمان‌نیستید چرافقط با اسم بهزیستی تبلیغات میکنید ،من معلول شدید نخاعی تحت پوشش هستم،چرا بمن۳۰۰دادید ،؟؟؟!!!پس۴۰۰تومن را به چه کسانی دادید و یا فقط دروغی بیش نیست،خدا ازتون نگزره که از ما میدزدید و فقط بااسم‌ما تبلیغات میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
چهار قلم جنس ریالی بود آنرا هم دلاری کردین حالا این وسط تنها مانده حقوق و دستمزد ریالی با اجناس !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
هیچ همراهی نکردند ، مرغ و تخم مرغ از سفره مردم حذف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از مردم کدوم کشور حرف میزنن؟ اسم کشور رو بگید؟ سوریه، لبنان، فلسطین، عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بگو چرا رییس جمهور سفرش رو به شهرکرد کنسل کرد چون رضایت رو تو وجود همشون میدید ترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه سر به اردبیل و خوزستان و فارسیان و رشت و چندتا شهر دیگه بزنی میبینی مردم خیلی راضی اند این اعتراضات هم کار بیگانگانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
والا من هر کسی رو که میشناسم ناراضی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون مجبورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
راضی نیست چون کلیه اقلام گران می شود
-
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون مانند ربات عمل میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما راضی هستیم خخخ این نمونه صدا وسیما ما بعدا یه سری میشیند اخبار نگاه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنده نمي دونم 90درصد چطور يارانه مي گيرند.درزمان روحاني يارانه ما بدليل كارمند بودن باداشتن 70 متر خونه كه مال همسرم هست ويه ماشين مدل پايين يارانه ام قطع شده الان ميريم توي سايت يارانه مي بينيم نوشته درامد 26 ميليون در ماه نمي دونيم اين اطلاعات دروغ رو از كجا اوردند؟كسي هم نمياد بررسي كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
توهم زدی ؟
مطمئنی وزیر گشور ایراتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
منظورشون ملت ایران نبود .منظورشون مردم بود. خیلی خوب هم همراهیشون میکنن. اینها م اونا رو همراهی میکنن. کارای نیابتی هم براشون میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم کدام سرزمین راضی ان؟ فلسطین و سوریه و یمن را میگید یا منظورتون ایران هست آقای وزیر؟ خیلی سال شما ها میگید مردم، منظورتون ایرانی ها نیستن. اونایی که شما مردم صداشون میکنید بایدم راضی باشن چونکه کل سرمایه های ایران را صاحب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
کدوم مردم ؟
اگه ما مردم هستیم 90 درصد ناراضی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب دقیقا میشه،شما بگید کجا زندگی میکنید واز کدام مردم صحبت میکنید،اگر شما به آرای مردم اعتقادی داشتید تا حالا جل وپلاستان را جمع کرده بودید،شیشه دودی ماشینتان را پایین بیاوردی،قدم رنجه کنید میان مردم تا دعاهای خیرشان را که پشت سرتان ست را استمائ کنید،البته اگر گوش شنوا وچشم بینایی داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
خانواده های ما همه ناراضی اند...خواب دیدی خیر باشه....بدبختمون کردی....خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۹:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به جان خودم شما تو ایران زندگی نمیکنی چون هیچی از وضعیت معیشتی مردم خبر نداری فقط یه نگاه بنداز به تعداد زندانیان مهریه چقدر هستن متوجه میشی که تو این اوضاع سخت چقدر زندگی و خانواده و بچه داره از هم میپاشه نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وارص ادب به همه عزیزان...اگر واقعا این اقدام مثبت هست خود عزیزان مسئولین اعم از اقایان بالادست و عزیزان مجلسی وغیره وذالک ...ایا خودشان بااین یارانه نهایتا 500هزارتومان و یک درامد متوسط میتوانند از پس همه هزینه ها بر ایند...اگه بله لطفا اعلام کنند.......ثانیا اگه قرار که نظارتها بیشتر با شه خب همین نظارت را در بحث ارز4200اعمال میکردند و منافذ یا شکافهای سو استفاده را در انجا می گرفتند ...اگر توانایی نظارت را ندارند خب اعلام کنند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
دشمن دست از سر ما بر نمی‌دارد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما آخه بگید چن درصد جمعیت ایران رو مردم حساب میکنین طرح یارانه اتون که با بی عدالتی تمام به اجرا گذاشتین الانم که مردم حساب نمی شیم بمیریم که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه جا سیل اومده بود یا رو میگفت چرا همه سوار این قایق سوراخ میشن این همه ماشین و موتور .

حساب کار این آقاست .. چرا همه همراهی میکنن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! راه دیگه ای دارن ؟ مجبورن سوار این قایق بشن
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۹:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
تظاهر به نداری ، تخصص ما ایرانیان است !!!
- تقریبا به تعداد خانوارهای ایرانی خودرو داریم.
- با دو روز تعطیلی راه های تفریحی کشور و جزایر داخلی و همسایه های اطراف قفل می شود.
- در مصرف لوازم آرایشی رتبه اول جهان رو داریم.
- رکورد جراحی بینی، کاشت گونه و چونه و ... کاشت مو را در جهان بنام خودمان ثبت کرده ایم.
بازم از وضعیت موجود شاکی هستیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مثلا" همراهی نکنند می خواهند چیکار کنند؟! حرف بزنند؟!اعتراض کنند؟! تریبون دارند؟! نماینده دارند؟!کسی به حرفشان توجه می کند؟!شما که مثلا" وزیر کشوری از کجا فهمیدی که مردم همراهی می کنند؟! نظر سنجی کردی؟! از پشت میزت بین مردم رفتی؟!از درد مردم خبر داری؟! اینطور حرف زدن نمک به زخم مردم پاشیدن نیست؟!توهین به شعور ملت نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به خدا مردم ، دشمن شما هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخر شاهنامه خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا مردم با طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها همراهی می‌کنند؟

چون مجبورن ...
چون مردم هیچ وقت از این مسولین خیری ندیدن.
چون مسولین ما جز جیب خود به جایی فکر نمی کنن‌.
اگر عیر این بود این اوضاع یک کشور ثروتمند نبود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مطمین هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
همراهی میکنند؟ خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای اینکه از گرفتاری و گرسنگی و قرض و بدبختی، نفس هیچ کاری رو ندارند.
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
میگن صنعتی رو با سنتی قاطی نزن همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
صحیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون مجبورن و راه دیگه ای ندارن
Iran (Islamic Republic of)
y
۰۷:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
اولا وزیر کشور چه ربطی به یارانه داره ؟ دوما از طرف خودت حرف بزن از طرف مردم حرف نزن چند درصد از این طرح حمایت کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
مهین
۰۷:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگر مردم چاره دیگری هم دارند
ببینید در مجموع هدف مندی و حذف یارانه غیر مستقیم خوبه منتها كاش پرداخت نقدی برای همه مردم ایران انجام میشد و در عین حال با اخذ مالیات بیشتر از افراد ثروتمند تر تناسب رعایت میشد
در هر صورت عدالت در اینه كه هرنوع پرداخت از طرف دولت به تمام مردم ایران باشه بدونه هیچ گونه تبعیضی، در اكثر كشورهای دیگر هم همینه پرداخت مالیات بیشتر از ثروتمندان و تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
نظر رو باز کنین تا بگیم چرا
-
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفا از طرف مردم حرف نزنید یک سر به صورت ناشناس تشریف ببرید میان مردم تا بفهمید چقدر از شما راضی هستند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
این سوال مثل این است که بگوئیم چقدر شما مسئولین کارآمد و مردمدار هستید!!
Iran (Islamic Republic of)
رستم
۰۷:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران جوان لطفاً از طرف مردم به نفع دولت صحبت نکنید شما رسانه دولت هستین نه ملت.
چه کسی همراهی کرده همه به الاجبار می سوزند و می سازند الکی از طرف مردم صحبت نکنید.
اگر به کارمندای دولت بن و سبد کالا نمی دادند شاید عنوان عوض می شد.
این ۳۰۰ تومن هم به سرنوشت ۴۵ تومن دچار می شه.
۴ قلم کالا شده ۴۰۰ قلم.
نونا هنوز گرون نشده به ۶۰ درصد وزن قبلی کاهش یافته
شما اگر صدای مردم هستید همه نظرات مردمو نشون بدین نه اونایی که خوشتون می یاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۷:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما چجوری به این نتیجه رسیدید که ما زاضیم و همراهی میکنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۰۷:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگر مردم چاره دیگری هم جز همراهی دارند اعتراض کنند می شوند شورشی و اراذل و اوباش
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۷:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظر شما مردم الان دارن همراهی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما برای معترضها پرونده سازی نکنید، کشتار نکنید، افراد را ناپدید نکنید بعد همراهی کردن یا نکردن واقعی مردم را ببینید. خیلی وقتی فشار روی مردم اونارو سر در گریبان کرده و شاید معدود ترسهاشون باعث میشه معترض نشن اما جایی که طرف ببینه بود و نبودش دیگه یکی شده چیزی برای از دست دادن نداره دیگه ترس هم نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی به جای سیاستمدار فرد نظامی یا امنیتی مسئول بشه به جای درست برنامه ریزی کردن همه تلاشش میشه جو حاکم بر جامعه را شبیه سربازخونه کنه و بتونه با ارعاب دوره مسئولیتش را پشت سر بگذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم صداشون و کسی نمیخواد بشنوه..هر روز به‌یک بهانه سفره ی مردم کوچکتر و معیشت و مشکلات و بیشتر میکنن..بجا گرون کردن به بهانه قاچاق خب جلو قاچاق رو بگیرین..نظارت و بیشتر کنین.مردم عادی که قاچاق نمیکنن..طرف مرز بری زدنت...پس مردم نیستن..خدا نگذره از کسی که واسه ملت دردسر درست میکنه.بعد توقع ازدواج و فرزند آوری هم دارین..یک قرون میدن هزاران برابر میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم همراهی میکنند؟!!! یه همه پرسی بذارید ببینید چند درصد همراهی میکنن مردم کاری نمیتونن انجام بدند این نشانه همراهی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
همیشه اولش بگیر و ببند و همه چیز درست ولی بعدش راهای فرارش و کلاه برداریش پیدا میشه و روز از نو و روزی از نو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه که مخالف این طرح هستند چرا دروغ پراکنی می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه که مخالف این طرح هستند چرا دروغ پراکنی می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر بی انصافی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
زیر خط فقر .روی خط فقر .
متوسط ضعیف همراهی می‌کنند فقط

خوب این همه شرایط نگذارید فقط به ثروتمندان ندید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا دروغ پخش میکنید؟ کدام همراهی.ملت بدبختر از هر وقت دیگه شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون صاحب خونه ها از جیب مستاجرها میکشن بیرون چون یارانه اونا را قطع کردید از مستاجر بدبخت میگیرن
Netherlands
ناشناس
۰۳:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از انتشار نظرها ی مردم معلوم هست خیلی همراهی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای اینکه پولدار ها پولدارتر وفقرا فقیر تر
Iran (Islamic Republic of)
ظالم
۰۳:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون .................گلوله؟. فقط خدا کافیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون ملت فقیرند وکاردیگری ازشون برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
lzare
۰۲:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
الان دقیقا در مورد کدوم همراهی حرف میزنید جناب رئیس جمهور؟! واقعا سطح اعتراضات رو ندیدین یا خودتونو میزنید به ندیدن؟! مردم جگرشون خون و دل مرده و افسرده و عصبی هستندا!!!
ممنون که نظرمو نمیذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از کدام مردم صحبت میکنید اگر مردم جامعه رو میگید که مثل همیشه دروغ میگید اگر خودتان را میگید بله راضی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
کدوم قبول کردن!؟
من بعنوان یک کارگر ساختمانی به این نحو پرداخت یارانه اعتراض دارم و راضی نیستم چون با توروم نمیخونه و پرداختی شما در قبال این حجم افزایش قیمتها در اصل یعنی یارانه صفر میشود !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون چاره ای ندارن و مدت هاست که مرده های متحرک هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه من جز مردم همراهی نمیکنم چون سفره ماهانه خانواده من ۳کیلومرغ،روغن،تخم مرغ و...نیست برنج داره حبوبات داره گوشت داره میوه سبزیجات داره،این گرانی تاثیردرهمه ملزومات زندگی داره پس نم همراه نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از گزینه های مهم ،کنترل و ثبات قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی طرح رو ب همه پرسی گذاشتین؟یا شماخبرنگاران دروغگو و دولتیها نماینده همه مرمید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم همراهي ميكنند؟؟ مردم همگي ناراضي اند. خداروشكر هم كوريد هم كر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از جانب خودتون حرف بزنید کی همراهی کرده همه شاکین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
والا ما توی هر نظر سنگی از جمله yjc که نگاه می کنیم که مردم ناراضی هستند حالا کیا راضی هستند که ما خبر نداریم خدا داند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سرتو از توی برف بیار بیرون تا بفهمی اطرافت چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
کدام عادلانه!!!؟ ؟؟؟؟ کدام مردم!؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به من بدبخت یارانه ندادید چرا اعتراض نکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه چاره دیگه ای هم دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
همراهی می کنند یا همراهی نمی کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه چاره دیگه ای دارن؟
آخرین اخبار