۲۲ برگزیده پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان و ۱۲ مدیر منتخب سومین رویداد ملی فهما تجلیل شدند.

آیین افتتاحیه طرح تربیت قاری قرآنی و مسابقات قرآنی بچه‌های مسجد در سمنان و تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: فعالان قرآنی در خصوص تامین مکان برای برگزاری فعالیت‌ها  دغدغه داشتند که  با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری هر مسجد به عنوان یک پایگاه قرآنی شد تا فعالیت‌های قرآنی تعطیل نشود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان می گوید: تربیت قاری و حافظان همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید در این جهت به صورت جدی تلاش شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: کانون‌های مساجد پل ارتباطی بین مردم و مسجد هستند و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افسران جنگ نرم و خط مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستند.

آقای فلاح می گوید:  فعالیت‌های فرهنگی نیاز اساسی جامعه امروزی است که امید می‌رود با حمایت‌های دولت هزینه فعالیت‌های فرهنگی فراهم شود.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: سه طرح تربیت قاری قرآن، مسابقات قرآنی بچه‌های مسجد و تربیت گروه هم‌خوانی و تواشیح از امروز در مساجد استان سمنان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین  موسوی می گوید: از محل تبصره ۱۷، مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به این سه طرح اختصاص یافت و ۸۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.