فرماندار زرند از نظارت جدی بربازار عرضه وتقاضا در زرند خبرداد.

فرماندارزرند در بازدید از بازار عرضه کالا در شهر زرند گفت: بازدیدی از چندفروشگاه داشته ایم  ، کمبودی نداریم و روغن هم طبق مصوبه دولت در اکثر فروشگاه‌ها موجود است .

اومی گوید: امروز ۸ تن مرغ در شهرستان کشتار شده و توزیع می شود و کمبودی نداریم در بحث ارزاق عمومی و سیاست جدید دولت ما کمبودی را نداریم و دوستان پیگیر هستنند اگر در سطح شهرستان یا روستا‌ها کمبودی باشد سریعا برطرف کنند.

حسینی نژادگفت:ما به دنبال این هستیم که تنش در بازار وجود نداشته باشد ،کالا هم به وفور در بازار هست و مردم به دنبال حواشی در فضای مجازی نباشند.

فرماندار زرند می گوید: ما در ستاد تنظیم بازار هم در سطح شهرستان جلسه داریم و خود من  ودوستان جهادکشاورزی و صمت به صورت مستمر پیگیر هستیم و به صورت میدانی بازدید می کنیم.

حسینی نژاد درموردگران کردن سایراقلام نیزگفت: ما در سایر اقلام بازار هیچگونه افزایشی رانداریم اگرموردی راببینیم برخوردخواهیم کرد جریمه‌ها افزایش پیداکرده است جریمه‌ای که قبلا ۶۰ هزارتومان بوده الان به ده میلیون تومان هم افزایش پیدا کرده است.

اوگفت:همکاران تعزیرات، صمت و بازرسین به صورت ریز قیمت‌ها را در بازار بررسی میکنندطبق بخشنامه دولت مرغ و گوشت گرم و منجمد افزایش داشته که گوشت مرغ منجمد به قیمت مصوب ۴۵۰۰۰تومان توزیع شده است .

حسینی نژادمی گوید:  حتی در برنج ایرانی درصدی کاهش داشته ایم و اصلا درمورد اینکه بقیه کالا‌ها افزایش پیدامیکنند چنین چیزی نیست و درصورت مشاهده مردم با شماره‌هایی که سازمان صمت معرفی کرده است تماس بگیرند تا برخورد شود.

برچسب ها: تنظیم بازار ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.