معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: گذر ایمن از شرایط کم آبی با توجه به کاهش بارش‌ها و آورد‌ها و حصول اطمینان از شرایط کارکرد سد‌های فارس وجود دارد.

محمدحسین منتظریون در حاشیه بازدید از تاسیسات در حال بهره برداری منابع آب استان فارس گفت: هدف از این بازدید آشنایی با مسائل و مشکلات بهره برداری از تاسیسات و حصول اطمینان از شرایط کارکردی آنهاست.

او گفت: فعالیت‌های خوبی در استان فارس در زمینه بهره برداری از تاسیسات منابع آب انجام شده و بر ضرورت همکاری‌های مستمر و هدفمند معاونت حفاظت و بهره برداری و معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان برای دستیابی به اهداف سازمانی و انسجام کاری در به ثمر رسیدن طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد.

منتظریون در خصوص تخصیص اعتبارات لازم برای گذر از تنش آبی در شرایط کم بارشی امسال هم گفت: سال قبل از محل اعتبارات تخصیص یافته برای رفع تنش کشاورزی اعتبارات نسبتا مناسبی به استان اختصاص یافت و امیدواریم  امسال نیز اعتبارات لازم استانی و ملی مناسبی برای مرمت و بازسازی و علاج بخشی تاسیسات آبی بهره برداری اختصاص یابد تا موارد اولویت دار با سرعت خوب و قابل قبولی به سرانجام برسد.

معاون حفاظت و بهره برداری و امور اجتناعی حوضه آبریز رودخانه زهره - جراحی و حوضه‌های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران با همراهی کارشناسان مربوطه و معاون حاظت و بهره برداری، مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی و سایر کارشناسان آب منطقه‌ای فارس از سد‌های خسویه واقع در شهرستان زرین‌دشت، تنگاب در شهرستان فیروزآباد و سلمان فارسی واقع در شهرستان قیر و کارزین بازدید کرده از نزدیک در جریان عملیات مرمت، بازسازی، نگهداری و تعمیرات انجام شده قرار گرفته و از زحمات مجموعه معاونت حفاظت و بهره برداری و پرسنل امور سد‌ها و... قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار