مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پروژه‌های آب شرب ۳۰۰ روستا را در استان ظرف سی ماه حل می‌کنیم که در دو شهرستان دورود و دلفان این روند را آغاز کردیم.

 احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تمام دنیای غرب و استکبار برنامه‌ریزی سنگینی برای نا‌امیدی مردم ایران انجام داده است، همه ما نیز نواقص و کاستی‌ها و توانمندی‌های خود آشناییم.

او با بیان اینکه نقد سازنده و منصفانه در جهت اصلاح امور واجب شرعی است، افزود: مقام معظم رهبری در این عرصه جهاد تببین را بیان کردند و فرمان جهاد دادند و افسران این جهاد نیز رسانه‌ها هستند چرا که یک رسانه با یک خبر می‌تواند عرصه را بر متخلفان تنگ کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در ۱۷اردیبهشت ۷۹ بعد از جهاد سازندگی تشکیل شد بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند کار مملکت به جز با کار جهادی به سامان نخواهد رسید، هر جا جهادی عمل کردیم پیش رفتیم و هر گاه جهادی عمل نکردیم عقب ماندیم؛ این نهاد با محوریت محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و مناطق عشایری در استان‌ها و حاشیه شهر تشکیل شد.

او گفت: ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی و نزدیک به ۳۰ هزار عضو در بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف سازماندهی کردیم حتی در تیپ دو لشکر ۸۴ لرستان گروه جهادی تشکیل داده شد و با هماهنگی ما به فعالیت‌های مختلف پرداختند و تجهیزات را در اختیار ما قرار دادند که جای تشکر دارد.

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.