مدیر شهرک صنعتی خوی گفت: ۶۳ واحد تولیدی راکد شهرک صنعتی همچنان در انتظار دریافت تسهیلات برای بازگشت به چرخه اقتصاد هستند.

عادل حسنلو  گفت: از ۱۵۵ واحد تولیدی و صنعتی موجود در شهرک صنعتی خوی ۹۲ واحد فعال و ۶۳ واحد تولیدی راکد در انتظار دریافت تسهیلات برای بازگشت به چرخه اقتصاد هستند.

مدیر شهرک صنعتی خوی می گوید: نیمی از واحد‌های غیرفعال برای فعالیت با ظرفیت کامل و بقیه برای بازگشت به چرخه تولیدی نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش دارند.

وی تکمیل زیر ساخت‌های شهرک صنعتی را از دیگر موانع توسعه دانست و گفت: امسال علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی برای تکمیل زیر ساخت‌های این شهرک ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه می‌شود.

حسنلو می گوید: با توجه به قرار گرفتن شهرستان خوی در مسیر رشد و توسعه، ایجاد شهرک‌های تخصصی مرزی و خارجی و نواحی صنعتی برای جذب سرمایه گذاری و افزایش تولید ضروری می‌باشد.

مدیر شهرک صنعتی خوی گفت: امسال علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی برای تکمیل زیر ساخت‌های این شهرک از جمله  تکمیل گازرسانی به واحد‌های تولیدی، تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهرک و آسفالت معابر و خیاباب‌های شهرک ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.