طرح مدرسه اشتغال تبریز، امروز با حضور برخی مسئولان این دانشگاه و مدیران استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز افتتاح شد.

دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه امروزه توسعه همه جانبه کشور‌ها و هر جامعه‌ای به میزان زیادی به داشتن نیروی انسانی ماهر، توانمند، متخصص و متعهد وابسته است  گفت : در حال حاضر در کشورمان و به خصوص دانشگاه‌ها و مراکز نوآوری و فناوری ظرفیت‌ها و امکانات زیادی وجود دارد که باید از این پتانسیل‌ها برای شکوفاهی و رشد کشورمان در حوزه‌های مختلف استفاده شود.
 با شناسایی نیاز و توانمندی‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف و با مهارت افزایی و تربیت نیرو‌های متخصص، متعهد و با ایمان و با انگیزه کافی می‌توان بسیاری از نیاز‌های کشور را برطرف نمود.
 مسئولان و مدیران کشور در حد توان و با توجه به ظرفیت‌های حوزه کاری خود گام‌های موثری در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبری بردارند.

دانشگاه تبریز در راستای تحقق شعار امسال برنامه‌های مختلفی را پیش بینی و تدوین کرده و در حال اجرا دارد که افتتاح مدرسه اشتغال تبریز در این دانشگاه از جمله این برنامه‌ها است.

آقای دکتر جلال شیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز هم در این آیین گفت: این دومین مدرسه اشتغال در سطح کشور است که در این دانشگاه افتتاح می‌شود و با همکاری صنایع و دیگر حوزه‌های مرتبط می‌توان در راستای اهداف تعیین شده این مدرسه حرکت‌های موثری در امر ایجاد اشتغال برداشت.
ورودی این مدرسه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و خروجی آن هم افراد ماهر و متخصص آماده شروع بکار با توجه به نیازجامعه خواهد بود.

برچسب ها: اشتغال ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.